Brendon:
Kate hátán végig fut tőle a hideg. Minden egyes porcikám bele bizsergett ebbe a csókba. El áraszt a forróság. Úgy érzem teljesen bele bolondulok. Ebbe az édes kislányba. Ez kész. Érzem rajta mennyire bele remeg. Ekkor el tol magától, meg szszólal
- -Gyűlöllek .....miért csinálod ezt....nem akarom....hogy ezt csináld
- -Áá ki mutatod a fogad fehérjét szépségem. Ez tetszik, vad vagy és tüzes. Imádni való vagy
- -Fejezd már be Brendon....nem vagy vicces....fejezd be most már
- -Juj, még a végén be keményit ez a csaj. Azt hittem, milyen kis félénk vagy. Hogy egy igazi angyal vagy. Közben pedig egy kis démon vagy
- -Fejezd be.... te gaz ember....nem vagy vicces....- morogja az orra alatt. Imádni való.
- -Nyugi kicsilány, nem eszlek meg. Csak egy kicsit. Olyan finomnak tűnsz. Igazi ínyencség vagy. – morgom, s a nyakába szagolok. Amitől hátra bicsaklik a feje. Finoman végig nyalom. De el tol magától.
- Fejezd ezt be! Ne csókolgass!- morogja. Tetszik hogy ilyen makacs. Úgyse menekülsz előlem. Hirtelen fel rántom a fotelből és az ölembe kapom. Úgy ülök le vele vissza. Eléggé váratlanul éri. El vörösödik teljesen. Ez tetszik a fehér arca teljesen vörös. Édes. Most kicsit faggatni fogom.
- Miért produkáltad ki hogy ártsak neked? – kérdezem tőle kíváncsian. Tudni akarom miért csinálta ezt.
- Már meg szoktam a durva bánásmódot. – mondja suttogva. És le hajtja a fejét. De egy ujjammal az álla alá nyúlok és vissza fel emelem.
- Nem félsz tőlem? Hogy ennyire nagy szád van.- kérdezem tőle. Ki szedem úgyis belőle.
- De félek. De szerinted egy olyan lánynak. Mi veszítenie való van. Akitől mindent meg fosztottak, amit csak lehetett.-mondja suttogva. És a hangja is meg remeg. A tekintete szomorú lett. Egy kicsit most el gondolkodtam ezen.
- Ezt mire érted szépségem? Ennyire bántottak téged?- kérdezem tőle. Kezd a pumpa fel menni bennem.
- Egy normális ember. Fel se tudja fogni. Milyen ha kicsi gyerek korod óta, csak a bántalmazás jutott. – mondja remegő hangon. Meg az ajkai is bele remegnek. Gyengéden végig simítok az állán.
- Ki bántott ennyire téged?- kérdezem egyre feszültebben. Úgy érzem valakinek a torkát át kell vágni.
- Mindenki. De csak gondolj bele. Míg neked mindened meg van. És bármit meg kapsz, amit csak kívánsz. Gazdag és befolyásos vagy. És minden az öledbe hullik. Amit csak akarsz. – mondja magabiztosan. De közbe bele csuklik a hangja is. Kezdek nagyon el gondolkodni.
ESTÁS LEYENDO
Kalitkába Zárva 《18++》
Misterio / Suspenso"Ami az enyém, az az enyém. Játszadozz csak velem! Perzselj fel mindent bébi! Csak az enyém vagy! És senki nem ér ahhoz, ami az enyém! 🥵☠️🔞⚜️😈🔱🔥👑 "Olyan akarok lenni mint te. A te Maffia királynőd. A mi hatalmunkat mindenki meg ismeri. Mindenk...