14. 🔥👑♥️

670 25 3
                                    

Brendon





Nem tudom mi van velem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



Nem tudom mi van velem. Még nem éreztem ehhez hasonlót. Egy lány iránt sem. Teljesen  kifordultam magamból. Meg bolondulok  ezért a kis csaj ért. Minden percben még jobban őt akarom.  Bár már nem uralkodni akarok felette. De akkor is kell nekem minden áron. Nem izgat mit kell fel áldozzak a célom elérése  érdekében.  Bármit  képes vagyok  meg tenni érte. Ő az én tüzes kis démonom. Imádni való.

Csak ül az ölemben és a mellkasomra van hajtva a feje. Egy szót se szól. Lehet még el is aludt. Nem hittem volna, hogy képes  magába kárt  tenni.  Nagyon el lehet keseredve. Olyan fájdalmas volt. Ahogy meg kért, hogy öljem meg. Nem fogom megtenni. Ez a lány egyáltalán nem olyan, mint amilyennek  a faszi állította. Le vadászom a férget,  amiért hazudott nekem.

Rá nézek egy pillanatra. De úgy érzem el olvadok. Édesen szuszog a mellkasomon.  El aludt a kis démon.  Édes ez a szuszogás, ami belőle jön. Végig nézek rajta. Tényleg nagyon kicsike hozzám képest. De annak ellenére, milyen vad és tüzes csaj. Gyönyörű  teremtés.  Olyan nyugodtan szuszog. Nincs szívem le fektetni.  Hátra dőlök az ágyon. Most rajtam fekszik . Mocorog egy aprót, de tovább alszik.

Lehet meg nyugtatja a  közelségem. Finoman simogatni kezdem  a haját.  Kíváncsiságból a hajába szagolok.  De édes illata  van.  Vaníliás mézes illata van. Még az illata is édes. Akár csak ő maga. Meg áll az eszem rajta. Ha ennyire szenvedett. Akkor mégis mi hajtotta eddig. Hogy tudott annyi fájdalom ellenére is talpon maradni.  Le a kalappal  előtte. Meg érdemli hogy szeresse valaki. Ha ennyire küzdött érte. Akkor én meg adom neked. Meg mutatom hogy egy igazi férfi. Hogy is tud szeretni. Te leszel a mindenem. Már most élek halok érted. Hamarosan az enyém leszel. És senki nem fog el venni tőlem.

Aki pedig valaha is ártott neked. Mind a lábad előtt fog térdelni. Édes kis démonom. A fejére hajtom  a fejem és én is le csukom a szemem. Holnap még rengeteg dolog áll előttünk. Magamba kel szerettetni  egy tüzes kis démont.

Reggel ahogy fel kelek, ő még békésen alszik. Teljesen a mellkasomhoz bújik úgy szuszog. Mosolygok egyet rajta. Végig nézek rajta. Olyan aprócska. El lehet olvadni tőle.  Finoman simogatni kezdem az arcát.  Közbe fel könyökölök, úgy simogatom. Mocorogni kezd. S egy hatalmasat szuszog. Nyújtózik  egyet. S ki nyitja  a  szemeit. De édes ilyen álmosan. Mi van veled  Brendon! De hirtelen fel kapja a fejét.

- Miért alszom a mellkasodon?- kérdezi hitetlenkedve.  De csak kuncogok egyet. 
- Kispárnának néztél kicsim. De nagyon élvezted. Olyan édesen szuszogsz. – suttogom, s közel hajolok hozzá.  Nyel egy nagyot. Hirtelen át fordulok vele. Most ő van alul. Vesz egy nagy levegőt alattam. Amit egy huncut mosollyal díjazom.

- Most mit...akarsz csinálni velem....Brendon?- kérdezi dadogva. Amire csak a nyakához hajolok , s mélyen bele szagolok. Hátra  bicsaklik a feje és kéjes sóhaj  hagyja el a száját.  Ahogy az orrom súrolja a nyakát. Nocsak, mit váltok ki belőle. Akkor kis szívem . Még jobban feszegetem  a határokat.

- Maradj nyugton kicsit. Ne mocorogj kislány.  Különben ki kötözlek.  – morgom a fülébe. Amire egy rövid bolintás  a válasz. Ez a beszéd jó kislány. 
- De finoman. – morogja nekem. De csak kuncogok rajta. 

- Légy jó kislány.  És akkor tetszeni fog. Engedd el kicsit magad. Ne légy túl merev.  Lazulj kicsim.- suttogom. S ismét a nyakához hajolok. Sóhajt egyet.

Finoman végig simítok rajta az ajkaimmal. Amire nyöszörög  egyet.  Ez tetszik. Lassan el kezdem csókolgatni  a  nyakát.  Minden centit be járok.  Most nem menekülsz előlem.  Lassan haladok lefelé a  nyakán. Hátra hajtja a fejét. És meg fogja a tarkóm. Tiszta liba bőrös a teste. Finoman bele harapok  a  nyakába.  Amiről meg markolja a tarkóm és nyöszörög  egyet.  Le húzom a cipzárt   a  ruháját, s lassan le húzom róla. Miközben  a mellkasát kezdem csókolgatni.

  De hirtelen el tol magától és ki mászik alólam. Basszameg Kate.  Nem menekülsz most. A szekrény elé lép és ki nyitja. Mögé lépek és végig simítok két ujjammal a gerincén.  Ki rázza a hideg tőle.  A haját oldalra  teszem. S finoman bele csókolok a nyakába.  Amire meg remeg a lába is. Morogva suttogok a fülébe. 

- Olyan finom  illatod van kicsim. Rendesen be gerjedek rá. – morgom a fülébe. Amire össze rezzen.
- hagyd ezt abba Bren. Nem akarom hogy ezt csináld.- suttogja és  szuszog egy nagyot. 

- Óó szépségem, de igen csinálom.  Vedd le azt a bugyit  magadról  kicsi lány.- morgom zihálva. Mire remeg egyet a teste. Meg kívánom ezt az édes kis testét. Hajt a kíváncsiság. Hogy mennyire nyögne alattam. Hogy az ágyban is ilyen vad és tüzes. Vagy esetleg nekem kell vele vadnak lenni. Hamarosan meg  is nézem.  Csak kerülj alám. 

- Biztos hogy  nem.  Nem veszem le a bugyimat neked.- morogja szuszogva.  De csak pajzán mosolyra húzom a szám.  És meg fogom a bugyija szélét. Közben hozzá nyomom a csípőm. 

- Légy jó kislány.  Engedelmeskedj nekem. Vedd le azt a bugyit magadról kicsim.- morgom a fülébe. És végig simítok az ujjaim hegyével. A bugyija csipkéjén.  A karomba markol tőle.

- Te aljas, minek nézel engem!- morogja az orra alatt.  Erre csak pajzán mosolyra húzom a szám szélét. És rá markolok a csinos csípöjére. Amire nyöszörög egyet. 

- Az enyém vagy. Azt hiszem  meg beszéltük, hogy jó kislány leszel. – mondom neki huncut mosollyal. S ujjaim hegyével finoman körözni kezdek az ágyékán. De el lök magától.

- Nem vagyok a tiéd. És nem vagyok egy kurva, hogy bárkinek le vegyem a bugyim! – morogja, s szembe fordul velem. Végig nézek rajta. S pajzánul  be harapom az ajkam. A finom kis teste láttán.

- Nincs neked túl nagy szád kicsi lány? -, suttogom, s közelebb lépek hozzá. – Egy bugyi és melltartó van rajtad szívem. Én meg gondolnám a helyedbe, hogyan is beszélek.- morgom, s hirtelen a mögötte lévő szekrénynek  nyomom A torkánál fogva. Úgy hajolok ismét hozzá. A légzése fel gyorsul.

- Eressz el! Kinek képzeled magad! Attól mert ki öntöttem a lelkem neked! Az nem azt jelenti , hogy bármikor meg dughatsz!- morogja az orrom alá. De csak huncutul fel vonom a szemöldököm. Ami elég váratlanul éri. A tekintete el komolyodik. Ismét hozzá hajolok.

- Tudni akarod, kinek is képzelem magam? Ha min gyárt a csinos lábaid között fogok járni. Te pedig  sikítva reszketnél  alattam. És addig sikítanád  a  nevem, míg el nem megy a csinos hangod. – morgom a fülébe és  a nyakába  szagolok.

  Amire szaporán  veszi a levegőt.  A torkán lassan elkezdtek végig simítani.  Kicsit erősen nyomom  a  kezem rá. Még szaporábban veszi a levegőt. De hirtelen rá tápos a lábamra. Amire sziszegek egy nagyot, s el folytok egy káromkodást.  A kurva életbe.  Ez kurvára  fájt. Morgok egyet a hirtelen ért fájdalomra. Amit ő ki is használ és már ki is bújik a karom alatt. Makacsul hátra pillant, mielőtt ki megy az ajtón.

- Nem vagyok szex baba. Engem nem fogsz  meg dugni. Ha azt akarod, hogy neked adjam magam. Mutass olyat nekem, amit még eddig senki se. Ha tudsz olyat mutatni. Akkor meg kapsz. De addig ne is álmodj róla. Tabu vagyok. Míg nem bizonyítasz.  – morogja nyugodt és határozott hangon.  De kurvára  az ágyba várlak te kislány.  Nagyon játszadozol a tűzzel. Csak nehogy fel perzseljen a végén. Utána szólok mielőtt be zárja az ajtót maga mögött.

- Akkor hagyd, hogy olyat mutassak neked kicsim. Ha nem hagyod, úgy nem tudom.- mondom utána. Amin kuncog.

- Nyerd el a figyelmem. Csinálj olyat amivel fel hívod a figyelmem. És el árulom, hogy az nem opció. Hogy egyfolytában csak meg dugni akarsz. – suttogja vissza és már be is zárta az ajtót. Veszek egy mély levegőt és át veszek egy pólót. Szóval romantikát akarsz. Ám legyen. Rossz kislány.  De imádlak. Én is le megyek utána. 

 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Kalitkába Zárva 《18++》Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang