27. 👑🥵⚜️

357 14 4
                                    

Brendon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Úgy látom  fel kell vennem az igazi stílusom. Hogy újra tekintélyem legyen. Újra a kegyetlen Maffia Király kell lennem. Akitől retteg mindenki. Aki csak meg hallja a nevem. Újra a régi énemnek kell lennem. Nem tágítanak, míg be nem kattanok. Míg mindenkit ki nem belezek. Ha ez kell nektek akkor meg kapjátok. De nem teszed zsebre Lorenzo.  Ha a közelébe mersz jönni. Darabokra szaggatom.  Kurvára  nem veszed el tőlem.

Érte mindenre képes lennék. És nem izgat kinek a torkát kel át vágom érte. Ő csak az enyém. Senkivel  nem  osztozok rajta. Ami Az enyém az az enyém. Ő a tűz ami éltet. A láng a sötét lelkembe.  A ragyogásom a fényem.  

Muszáj  volt ki szellőztetni a fejét és az enyémet is. El megyünk sétálni egyet. Jön vele Lilly és Moly . Meg velem jön Salvador.  Camilla  most olyan jó kedvű. Jól tudja leplezni az érzelmeit. Ha meg haza jövünk. Le viszem a gyakorló pályára. Tanítani neki egy pár dolgot. Tökéletes lesz. Az én tüzes kis démonom. Mindenkit túl szárnyal. Salvador mellém lép.

-          Kate eddig is ennyire alacsony volt? Kérdezte érdeklődve. Kacér mosolyra húzom a szám.

-          Igen, eddig is ilyen kicsi volt. Ez az egyik kedvenc tulajdonságom benne, külsőleg

-          El is hiszem. Jól áll neki.- mondja elismerően

-          De ha lehet ne szemeld ki magadnak. Ő az enyém!! Ő tiltott mindenki számára! - mondom neki magabiztosan. 

-          Jól tudom barátom. Ne aggódj nem veszem el tőled. Csak őszinte voltam.- mondja széles mosoly keretében.  Vigyorgok egyet. Miközben figyelem az előttem sétáló lányt.

-          Tudom te nem tennéd. De Henry igen, ha oda kerülne a sor

-          Komolyan mondod?-  Kérdezi hitetlenkedve. Úgy látszik meg lepte.

-          Igen. Be jön neki eléggé. – mondom neki sóhajtva. De úgyse hagyom senkinek se, hogy el vegye tőlem. Henry hangoztatta már, hogy mennyire jó lenne, ha az én helyembe lenne.  Mondom feszült sóhaj keretében.  Nem szeretem. Mikor szemet vetnek arra, ami az enyém.

-          De miért jó ez neki?- Kérdezi ingerült hangon.  Vállat vonom. Nem akarom feleslegesen fel idegesíteni magam.

Kalitkába Zárva 《18++》Where stories live. Discover now