21.🔥⚜️🌶

647 21 13
                                    


Brendon

Őszintén kurvára tetszik

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Őszintén kurvára tetszik. Hogy ennyire szeszélyes csaj.  Meg sokáig beszélgettünk utána. És ki derült egy jó pár dolog a két fasz felől. Hogy milyen módszert használtak ellene. Korbácstól kezdve szöges dróton át. Minden amit el lehet képzelni. A faszkalap Willi napi szinten meg erőszakolta. Ezért le vágom a kurva tökét! És utána le darálom a kurva testét! A kurva állkapcsát szakítom szét! Nem fogja zsebre tenni, amit tőlem fog kapni ez a seggfej!  Csak kapjam a kezem közzé! És Josh hogy rohadna  le a két keze! Tüzes vassal égette a testét. Addig verte a szöges dróttal, míg nem ömlött a vér a hátából. Annak a hegei maradtak hátán. Kate szerint ezzel jelölték meg.  Hogy az övék. . Úgy össze verte, hogy két bordája is el volt törve. Egy játék babának nézték. Kate állítása szerint, az volt a céljuk. Hogy tönkre tegyék. 

 Hogy senki ne akarja őt. Hogy ha valaki rá néz a testére. Undor törjön rá az illetőre. Hogy egy férfi se kivanja meg őt. Még a nevük kezdő betűje is a bőrébe van égette. A Willié a hasa aljánál van. Joshé pedig a jobb bordái alatt. Kegyetlen dolgokat műveltek ezzel a lánnyal. Csak nem értem, hogy élte túl ezt a rendkívüli  durva bántalmazást.  Hogy tudott életben maradi. Még is mi hajtotta. Hisz szegénynek senkije nincs. S még is életbe van. 5 öngyilkossági kísérlet után.  Kézre kerítem ezt a két faszt! De a napot is meg bánja mikor meg született!  Addig kínoznom míg meg nem döglik! A napot is átkozni fogja, mikor Moszkvába tette a rohadt lábát!!Addig nem nyugszok, míg a belüket ki nem tépem  a rohadt  testéből!

 Holnap haza engedem. Nem tartom tovább fogságban. De figyelni fogom minden lépését.  Rögtön jön Henry  és Salvador.  Kate kicsit feszült miattuk. Amit részben meg is értek. Attól hogy engem meg szokott. Attól még fél a férfiaktól. Azt tervezem ha haza engedem. Salvador-ral össze ismerkedik. S ő fog rá vigyázni. Salvador  pedig minden lépés felől értesít engem. Most már soha nem hagyom magára. Meg ha haza is engedem.

  Kate ép ki jön a fürdőből,  jó áll rajta a barack virág rózsaszín.  Csinos rajta. Bőr ruha lenge szoknyával és egy cipzár  húzódik a mellkasán.  A mellei alól indul, amit félig fel húzott. S a hátán pedig keresztbe bőr fűzők vannak. Kurva jól áll rajta. A jég szőke haját egy cuki nagy kontyba fogta össze. Jól áll neki, egy minimális sminket is tett magára. Nem fel tűnő szolid.  Nagyon tetszik így. Meg áll előttem és mosolyog egyet. Most meg jobban nem lehet ellenállni  neki.   Lassan a derekára csúsztatom a kezem, s magamhoz húzom. A kezeit a mellkasomon pihennek. Finoman meg fogom az állát. S szenvedélyesen  az  ajkaira tapadok.

 Vesz egy nagy levegőt és viszont csókol.  A tarkóm kezdi simogatni, ami kurvára  jól  esik.  Meg jobban magamhoz nyomom a testét.  Be bizsereg mindenem. De most nem érek hozzá. Rögtön itt lesznek. Lássam el távolodok tőle. Bár nem jó kedvemből.   Szívesebben lennék vele egy ágyban. Szívesen hallgattam a nyögéseit alattam.  De most muszáj leszek ellent mondani. A vágyamnak, pedig égek a vágytól. Mélyen a szemeibe nézek, s homlokon csókolom. Hallom hogy csengetnek. Nyújtom felé a kezem.

Kalitkába Zárva 《18++》Kde žijí příběhy. Začni objevovat