4.🦋☠️⚠️

952 18 0
                                    

Kate

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kate

Ez a nő nem is tűnik olyan  szörnyűnek. Azt hittem durva lesz velem. És bántani fog. De nem bántott. Megértő volt. Nem ítélt el. Amiért ártottam magamnak. Kedves és segítőkész. Tetszik ez a szép vöröses barna haja. Állítólag van két mostoha lánya meg rajtam kívül. Lilly  és Molly.  Kíváncsi vagyok rájuk. Épp őket vártuk. Hogy végre haza jöjjenek. Ekkor lány zsivány ütötte meg a fülem. Na most már izgulok. Ekkor be léptek a nappaliba. Szélesen rám mosolyogtak. Én is vissza mosolyogtam.  Ekkor fel állok. És félénken meg szolaltam.

-          Sziasztok... én Kate vagyok.- köszönök nekik. Mire hirtelen át ölelt mind a kettő.

-          Szia újdonsült hugi. Örülünk hogy meg ismertünk.  Én Lilly vagyok ő pedig Molly. – mosolygott rám kedvesen. Jól esett  ez a hirtelen kedvesség. Mira ekkor meg szólalt.

-          Lányok mutassanak meg Kate- nek a szobáját.  – mosolyog rájuk kedvesen. Mire bólogatnak.

-          Gyere velünk. Ne aggódj itt jó helyen leszel. – mosolyog rám Lilly kedvesen. Ez jól esett. Fel mentünk az emeletre és meg állnak velem egy ajtó előtt. Ki nyitottak előttem. Egy kellemes lányos szobába találtam magam. Nagyon tetszett. Le ültünk az ágyra beszélgetni. Hamar össze barátkozás a lányokkal. Kedvesek és meg érőtek. Ők nekik is rossz életük volt. Lilly-t verte az apja. Aki egy alkoholista volt. Molly- t pedig a két bátyja molesztálta és meg erőszakolták.  Nem volt felhőtlen életük nekik se. Olyan hangulat  van ebbe a családba. Mintha tényleg az lenne. Mintha Mira édes anyjuk lenne. Ők pedig édes testvérek. Jó összetartás van. És jó összhangban vannak. Most először érzem hogy jó helyen vagyok. Aranyos mindenki. Úgy döntünk. Ismerkedés keppen el megyünk a városba. Shoppingolni egy nagyot. Ami nincs ellenemre. Szívesen megyek velük.

Brendon:

A húgomat épp most küldték haza a gimiből. Mert betegedett. De sikerül ki szednem belőle. Mi volt a valódi oka. Két hülye gyerek fogdosta és piszkálják.  Ezért nagyon szorulni fognak. Csak kapjam el őket. 

- Nem akartalak fel idegesíteni. -mondja a húgom. Két faszkalap  fogdosta a koliba.  Ezért le vágom a kurva tökét. Utána meg etetem vele

-Nem te voltál, nyugodj meg hugi . Nem hagyom, hogy hozzád érjen ez a két rohadék! -morogtam. Ekkor a telefonért nyúltam. Elkezdtem Henryt hívni.
-Tessék barátom

-van egy feladatom neked

-mi lenne az

-Kerítsétek elő Dave-et és John-t . Nem érdekel, milyen módszert használtok! Kerítsétek elő őket! Ki belezem azt a két faszfejt!

-Igen is főnök. Intézkedem
-Mindent tudni akarok róluk. Még azt is mikor szarnak. Ha kell a föld alól is szedjétek elő a két faszt. Van velük egy kis beszélgetni valóm!

-Értettem, intézkedek is

-Rendben. Értesíts ha találtál valamit

-Értettem.- mondta Henry, majd el rakta a telefont. Én a húgom felé fordultam. Stella aggódóan nézett rám. Halk hangon meg szólalt.
-Fel kelhetek most már? - kérdezi lázasan az ágyból.  Nem igazán örülök neki. De úgyse nyugszik
-Hogy érzed magad attól függ
-
-Most nem fáj semmim csak kicsit gyengének érzem magam. Miért akarod elő keríteni őket?

- Van egy kis beszélni valóm velük. A két faszfej, azt is meg fogja bánni, hogy meg született.

-Ez veszélyes bátyus.

- Pihenj csak. Nekem van egy kis dolgom. Majd jövök még nézlek.  Gyógyulj meg hamar.- mondom, s egy gyors puszit adok a fejére.

Be szaladtam a városba. Van egy kis érinteni valóm az egyik bárban. Rendet kell rakni. Mivel az enyém. A hely. Nekem kell rendet tartani. Bár erre nincs időm. De muszáj. Legalább meg iszok valamit. Úgyis halara unom magam. Az öcsém is miért ne jön velem. Nem szeretem ha mindig a lábam alatt ugrál. El hiszem hogy az öcsém. De ez sok. Túl hamar rá unok. És be telik a pohár. Túlságosan lobbanékony vagyok.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kalitkába Zárva 《18++》Where stories live. Discover now