20.🔥🔞💀

764 23 26
                                    

Brendon

Brendon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Nem nyugszok, míg a kurva gerincét ki nem szakítom. Míg a rohadt beleivel akasztom fel. Hogy tudták egy kislányt így meg törni. De még most se mondta el, mit tettek vele. Tudom hogy sokat bántották. de nem mondta el, milyen módon. Itt az ideje. De az kurva élet, hogy a belüket a szájukon keresztül tépem ki. Csak találjam meg őket. Úgy döntök még faggatom tovább.

De előtte Salvadorral telefonálok egyet. Nem sokára jönnek, hogy meg beszéljük ezt a dolgot. Henry minden fontos információnak utána járt. Nem is habozok a telefon ért nyúlok. Hamar fel veszi.


- Tessék főnök?- szól bele Salvador. Mindig tetre készen áll. Salvador mar akkor jön a képbe ha Henry egyedül már kevés. Míg Henry kutat utánuk, hogy merre is vannak. Addig Salvador minden fontos dolognak utána néz.


- Csáó Salvador. Na mond, mit tudtál meg a két fasz felől?- kérdezem halál nyugodtan. Mintha olyan természetes lenne. Hogy el akarok tenni láb alól egy pár embert.


- Találtam egy pár érdekes dolgot róluk. - mondja éles kacér hangon. Ez jót jelent nála. Valami fontosat talált róluk.


- Na hallgatom akkor!- mondom magabiztosan. És hátra dőlök a fekete bőr fotelembe. És a Whisky-be kortyolok.


- Első sorba is Willi Hard az érdekes. Már gimnáziumi tanuló ként Is baj volt vele. Sok lányt zaklatott az iskolában. Hol namileg jól fizikailag. Lelki terrorba tartva őket. Egy igazi narcisztikus hülye gyerek. Egy évvel fiatalabb nálad 27 éves a csávó. És a drogok körében is ismert. Egy kisebb drog hálózata volt. És már a rendőrségnek is volt baja vele. Bántalmazás miatt vádat elmeletek ellene. De az apja befolyása miatt ejtettek. Le fizették a bírót és az ügyészt is. Így még úszta.- mondja nyugodt hangon.

De még is aggodalom van benne. Szóval Willi, te ilyen veszélyes fiú vagy. Hát majd meg látjuk velem szemben mire mész. Ártottál neki. Ha ilyen dolgokat talált róla, akkor Kate is igen csak zaklatva volt. De hogy került ez a lány hozzájuk? Kattog az agyam.


- És a másik jó fiú?- kérdezek rá szarkasztikus hangon. Mit csinált ez a fasz, hogy jó befolyása van.


- Hát ő se fényes. Josh Hard. Van még egy lánya ezen a hülye gyereken kívül, de őt az anyja magával vitte. Mikor el vált tőle. A felesége 6 éve el vált tőle. Mert durva volt. Ivott és verte őket. Sokszor volt be drogozva. Zaklatta rendszeresen a lányát is. A feleségét is fizikailag bántalmazta. Állítólag ahol dolgozott, ott is zaklatta a nőket. Meg volt, hogy meg is erőszakolt néhányat közülük. Befolyásos a fasz. Gazdag is. Jogász hivatalosan, nem is csoda hogy le tudta fizetni a bírót. A fia ügyében. De neki is van egy pár rovására. Többször jelentették fel csalás vádjával. De nem volt bizonyíték rá. Így annyiba is maradt. Ahogy a felesége el vált tőle. Valahogy nevelő szülő lett belőle. Bár egy ilyen szadista idióta, hogy lehet az. Állítólag pénzes és jó kapcsolatai vannak. Meg a maffiában is Állítólag. Ő 46 éves jelenleg, azt találtam, Ő is szeretett a drogban utazni és a fegyverekben. egy kisebb Maffia vezér is lényegében. Ezért tud minden alól ki bújni.- mondja nyugodt hangon.

Kalitkába Zárva 《18++》Where stories live. Discover now