"Çok daha iyi..."
Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyunmadde kullanımı, küfür...
!Bilgilendirme!
Uke Sunghoon yaparsam götten sikin beni
!Bilgilendirme bitti!
Sunghoon elinde yarısı içki dolu olan bardağı hafifçe döndürüyordu. Bir yandan da Sunoo'yu düşünüyordu, onun güzel yüzünü, güzel kişiliğini...
İç çekerken buldu kendini, asla onunla birlikte olamayacaktı. Bardağı son dip yaptıktan sonra masaya vurdu bardağı. Sarışın barmen ona doğru dönmüştü.
"Bir tane daha lütfen..."
"Tabii, efendim."
Sarışın beden Sunghoon'un elinden bardağı aldı. Bu sırada Sunghoon onun yüzüne bakmayı akıl etmişti.
Kahverengi köpek gözleri, güzel bir yüzü vardı. Sunghoon dudaklarını yaladı, bunu neden yaptığını anlamamıştı. Barmen elindeki bardakla ona doğru döndü ve Sunghoon'a uzattı.
"Buyurun, efendim."
"Teşekkür ederim, adın ne?"
"Jaeyun... sıkıntı yoksa sizinkini öğrenebilir miyim?"
Jaeyun ilgiyle ona bakıyordu, Sunghoon gülümsemeden edemedi ve konuşmaya devam etti.
"Sunghoon."
"Memnun oldum, Sunghoon. Bir şeye ihtiyacın olursa söyleyebilirsin."
Sunghoon bir şey demedi sadece kafasını salladı. Hayranlıkla onun yüzüne bakıyordu, bir anda ondan nasıl bu kadar etkilenmişti? Çekici birisi olduğu doğruydu ama bu kadarını beklememişti, Sunghoon. Elindeki bardağa baktı ve içmeye devam etti.
Biraz sonra azcık da olsa mayışmıştı, Sunoo'yu düşünmeye çalışıyordu fakat araya Jaeyun girip duruyordu. Oflayarak alnına vurdu.
"Unut Jaeyun'u, sen Sunoo'ya aşıksın!"
Sesli bir şekilde bağırdığını fark etti Sunghoon. Hızla kafasını kaldırdı, Jaeyun duymuş mu diye bakıyordu. Ondan bir karşılık almayınca rahatlamıştı ama Jaeyun'un sırıttığını görmemişti.
Karşısına geçen beden ile kafasını kaldırdı, Sunghoon, bu Jaeyun'du. Onun karşısına oturuverdi.
"Nasıl gidiyor?"
"Kötü..."
"Ne oldu, bana anlatmak ister misin?"
Sunghoon kaşlarını kaldırarak ona baktı. Neden bu kadar yakın davranmaya başlamıştı? Yoksa Sunghoon'un dediklerini mi duymuştu?
"N-neden?"
"Bilmem, iyi birisi gibi duruyorsun. Ne kadar kötü bir şey yaşamış olabilirsin?"
"Birisine aşığım ama o bana bakmayacaktır..."
Jaeyun gülümsüyordu. Ona doğru eğildi, yüzleri çok yakındı. Jaeyun konuşmaya devam etti.
"Ondan daha iyi olabilirim."
Demesiyle ayağa kalkması bir oldu, Sunghoon kıpkırmızı kesilmişti. Jaeyun müşterilerden birisinin yanına gitti ve siparişini aldı. Sunghoon gözlerini ondan ayıramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]