c h i l d

489 18 46
                                    

"Niki mi ağlıyor?"

Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun
Çocuk(6): Niki

Jake iç çekerek merdivenlerden aşağıya indi ve tek başına koltukta oturan kocasının, Sunghoon'un, yanına gitti. Tuttuğu nefesi bırakarak oturdu.

Sunghoon'un gözleri hemen Jake'in bacaklarına kaymıştı. Havalar gayet sıcaktı bu yüzden Jake kısa şortunu giymişti. Sunghoon onun bacaklarını izlemeye devam ederken Jake'in konuştuğunu fark etmemişti.

"Sunghoon! Beni dinliyor musun?"

"Ah, özür dilerim. Dalmışım, gitmişim."

Jake dudaklarını büzmüş, ona bakıyordu. Bacaklarını, Sunghoon'un bacaklarının üstüne yerleştirdi. Sanki gıcıklığına yapıyormuş gibi sırıtıyordu. Bir eliyle de karşısındakinin tişörtünü çekiştiriyordu.

"Niki sonunda uyudu diyorum."

"Ah, evet..."

Sunghoon gözleri bu sefer onun dudaklarındaydı. Niki yüzünden onunla öpüşemez olmuştu. Elini onun yanağına yaslayarak dudaklarını karşısındakinin dudaklarına bastırdı.

Jake gülümseyerek kollarını onun boynuna doladı ve yavaşça onun kucağına çıktı. Sunghoon da ellerini Jake'in beline yerleştirmiş, sonrasında onun bacaklarını tutmuştu.

Ayağa kalktı, hızla arkasına döndü ve üst kata çıktı. Merdivenlerden çıkar dudaklarını ayırmışlardı. Jake nefes nefese kalmıştı, konuşmaya başladı.

"Niki-"

"Duymaz bizi, çoktan horul horul uyuyordur."

Jake kıkırdadı. Yeniden bir öpüşme başlattı. Onun dudaklarını hissetmeyeli çok olmuştu. Gülümsedi, onu çok seviyordu.

Sunghoon kapıyı açtı, sessizce kapadı. Niki'nin uyanıp onları rahatsız etmesini istemiyordu. Hızla yatağa gitti, Jake'i bıraktı ve kendi üstündeki tişörtü çıkardı.

Jake aşık gözlerle onu izledi, Sunghoon ona doğru eğildi. Dudakları birbirine değerken konuşmaya başlamıştı.

"Bayadır yapmıyoruz."

"Mhm..."

Jake kollarını tekrardan sevdiği adamın boynuna dolamış, onu öpmeye başlamıştı. Sunghoon dilini Jake'in ağzına iterken diğeri bir inleme çıkarmıştı.

Kısa olan yatağa uzanırken diğeri direkt olarak onun üstüne çıkmıştı. Jake biraz doğruldu, gömleğinin düğmelerini açmaya koyuldu. Sunghoon da ona yardım etti.

Tüm düğmeleri açtıklarında Sunghoon gömleği yavaşça onun üstünden sıyırdı. Çıkardığı anda Jake onun dudaklarına yöneldi. Islak bir başka öpüşme başlarken Sunghoon'un elleri Jake'in şortuna kaymıştı.

Hiç beklemeden onun şortunu ve iç çamaşırını çıkardı. Jake nefes nefese kalmıştı, ilk sexleri değildi fakat heyecanlanmadan edemiyordu. Sunghoon onun boynuna doğru eğildi ve öpmeye başladı.

sex money feelings die Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin