Hard sex 😰
Büyük yaraklı sunghoon 🥰
Sadistlik biraz 😔
"Çok mu sevdin lan onun dokunuşlarını?!"
Seme: Sunghoon
Uke: JaeyunJake ve Sunghoon 2-3 senedir evliydiler fakat Sunghoon ara sıra fazla kıskanıyordu Jake'i ve böyle yapınca baya bir kızgın olabiliyordu. Jake onun bu hallerine alışmıştı bu yüzden elinden geldiğince onu kızdırmamaya çalışıyordu.
Bir gün ortak arkadaşları Heeseung ve Sunoo ile takılmaya karar vermişlerdi. Sunghoon, Sunoo'yla sohbete dalmıştı ama bir gözü Jake'teydi.
Jake kahkahalar atıyor, güzel gözleriyle Heeseung'a bakıyordu. Sunghoon istemeden kaşlarını çatmıştı, böyle şeyleri kıskanmaması gerekiyordu. Derin derin nefesler aldı ve Sunoo'yu dinlemeye devam etti.
Şimdi bir mağazadaydılar, Sunoo lavaboya gitmek için diğer üçlünün yanından ayrılmıştı. Jake meraklı meraklı önündeki kıyafetlere bakıyordu, Sunghoon'da gülümseyerek onu izliyordu. Bir anda Heeseung'un elini sevgilisinin belinde gördü. Heeseung, Jake'i kendisine çekmiş başka bir şey göstermişti.
Sunghoon iç çekti ve onlara yakınlaştı fakat Jake ona bakmıyordu bile. Kıkırdayarak Heeseung ile sohbet etmeye devam etmişti. Ellerini saçına götürdü Sunghoon, bir şey yapmayacaktı. Arkadaştılar sonuçta böyle temaslar olabilirdi değil mi?
Biraz sonra yemek katındaydılar. Heeseung ile Jake yan yanaydılar. Sunghoon da sevgilisinin karşısında. Birbirine takışan ikiliyi izliyordu. Heeseung kolunu, Jake'in omzuna koydu.
Sunoo bunu fark etmişti, stres içinde ikiliye bakan Sunghoon'a döndü. O daha önce görmüştü, Sunghoon'un kızınca neler yaptığını. Elini onun omzuna koyarak kulağına yaklaştı.
"Arkadaşlar işte-"
"Kes."
Sunoo şaşırmıştı, gergin bir şekilde geri çekildi. Gitme zamanının geldiğini anlamıştı. Ayağa fırladı.
"Ben gideceğim, geliyor musun Heeseung?"
"Oh, tabii. Görüşürüz Jake, Sunghoon!"
.....
Evli çift araba da sessizdi. İkisinden de ses çıkmıyordu. Jake bunun fırtına öncesi sessizlik olduğunu anlamıştı ve daha demin Heeseung ile olan temaslarını düşünmüştü. Gerçekten çok ileriye gitmişti ve Sunghoon'u tamamen unutmuştu.
Kalbi güm güm atıyordu, eve gitmek istemiyordu artık. Tırnaklarını yemeye başlamıştı. Sunghoon bunu fark etmişti.
"Yeme tırnaklarını."
Soğuk bir sesle konuşmuştu. Jake hızla elini çekti ağzından. Camdan dışarıya bakıyordu. Sunghoon ile göz teması kurmaktan kaçınıyordu.
Eve varmışlardı. Jake yavaşça arabadan indi, Sunghoon arkadan onu takip etmişti. Jake yine aynı yavaşlıkla kapıyı açtı ve arkasındaki bedene döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomansaJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]