r u t s (ft. Heeseung)

542 34 56
                                    

"İkisi de seni istiyorlar, hyung."

Alpha: Sunghoon, Heeseung
Omega: Jake

...

Jake aceleyle Enhypen'ın yeni yurduna girmişti. Dışarı da arkadaşı Felix ile takılırken aniden Sunoo'dan aramalar ve ardı kesilmeksizin mesajlar gelmeye başlamıştı. İkili korkuyla birbirine baktıktan sonra Jake merakla aramayı açınca Sunoo cırlayarak onu eve çağırmıştı, mecburen Felix'i yalnız bırakıp eve gitmek zorunda kalmıştı.

Kapı açıldığı anda çatık kaşlı ve sinirli olduğu her halinden belli olan Sunoo'yla karşılaştı. Onu böyle görmeye alışık değildi, genellikle tatlı tatlı gülümser, hoşgeldin filan derdi ama bugün tamamen farklıydı.

"Neredesin ya sen? Senin yüzünden neler çektim."

Neler oluyordu? Jake meraklanmaya başlıyordu, ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdi. Üstündeki ceketi çıkardı ve portmantoya asarak salona ilerleyen Sunoo'yu takip etti.

Salonda sadece Jay, Niki ve Jungwon vardı. Hepsinin yüzünde garip bir ifade vardı, neler oluyordu? Jake anlamaz gözlerle her birine baktıktan sonra Sunoo anlatmaya başladı.

"Heehoon azgınlığa girdiler, bir de seni başka birisiyle duyunca baya sinirlendiler. Onları senin odana kitledik."

Jake şaşırmıştı, ikisi aynanda azgınlıklarına girmeyi nasıl başarmışlardı birde Jake'i kıskanmışlardı. Jungwon, Sunoo'nun sözünü devam ettirdi.

"İkisi de seni istiyorlar, hyung."

Jake'in şaşkınlığı devam ederken bu sefer yanakları da kızarmaya başlamıştı. İkisi de azgınlıklarında Jake'i istemişlerdi. Bunu düşünürken odasına doğru sürüklendiğini fark etmemişti. Kapının önünde durduklarında Sunoo onun sırtını sıvazladı.

"Kolay gelsin hyung, umarım sapa sağlam çıkarsın."

Diyip kapıyı açtı ve Jake'i içeriye ittirdi ardından kapıyı tekrardan kilitledi. Jake gözleri ilk yatakta uzanan kişiye düşmüştü.

Sunghoon gözlerini kapatmıştı, üstünde hiçbir şey yoktu, altında ise sadece boxerı vardı. Oradanda sertleşmiş penisi görünüyordu. Jake zar zor yutkunurken kafasını kaldırarak camda dikilen bedene baktı.

Parmakları arasında bir sigara tutuyor, dışarıyı izliyordu. O da yarı çıplaktı ve kaslı sırtı gözler önüne seriliydi. İkili sonunda içeriye giren omeganın kokusunu almışlardı, ikisi de Jake'e doğru dönerken ani ilgi yüzünden Jake daha fazla kızarmıştı.

"Jakey?" Dedi Sunghoon yattığı yerde oturur pozisyona gelirken. Yatağın kenarına geçip orada oturmaya başlamıştı. Jake'in gözleri Heeseung'u buldu, birbirlerine baktıktan sonra Jake, Sunghoon'a doğru ilerledi ve onun kucağına oturdu. Uzun olan mutlu olduğunu belirten bir mırıltı bırakarak kollarını diğerinin beline sardı ve kafasını onun omzuna yerleştirip omeganın kokusunu içine çekti.

Heeseung camı kapatarak hızla diğer ikisine yöneldi. Sunghoon, Jake'den uzaklaşarak onun ters dönmesini sağladı. Jake'in sırtı, Sunghoon'un kaslı göbeğine yaslanmıştı.

sex money feelings die Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin