"Sevgilinin olduğunu bilmiyordum..."
Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun~Jake~
Yurtta, Sunghoon ile paylaştığım odadaydım. Yatağıma uzanmış, telefonumla oynuyordum. Sosyal medya da gezinirken kaşlarımın çatılmasına sebep olan bir haber çıktı karşıma.
"Enhypen üyesi Park Sunghoon, resmi olarak Jang Wonyoung ile çıktığını duyurdu."
Böyle şeylere inanmamam gerekiyordu çünkü bir sürü kpop fanı yalan yanlış şeyler çıkarıyordu. Ama bu haberi gördüğüm anda Sunghoon ve Wonyoung ne kadar yakın olduklarını fark etmiştim.
İkisi de MC olarak çalışıyorlardı, by yüzden arkadaş olabilirlerdi değil mi? Yoksa kendimi mi kandırıyordum. İç çektim ve yatakta oturur pozisyona geldim, streslenmiştim bir an.
Sunghoon ile yakın ilişkiler yaşamıştık fakat hiç bana çıkma teklifi etmemişti. Yoksa sevgilisi olduğu için miydi? Telefonu kapatarak bir kenara koydum, Sunghoon'u çok kıskanmıştım. Gördüğüm haber gerçek değildi değil mi?
Ertesi gün KBS'e katılmamız gerekiyordu, bu yüzden erken yatmaya karar verdim ve ışıkları kapatarak yatağıma uzandım.
.....
Zar zor uyumuştum ve çok yorgundum. Makyaj masasının önüne oturdum ve makyajımın yapılmasını bekledim. Bu sırada Wonyoung ile Sunghoon'un yan yana olduklarını fark etmiştim.
Yine kalbimde bir sızlama oluşmuştu. İç çekerek gözlerimi kapattım, onları görmek istemiyordum.
Şimdi sahnedeydik, arkadaki basamağa çıkmış Jungwon'un konuşmasını dinliyordum. Ara sıra da Wonyoung ve Sunghoon'a bakıyordum. Birbirlerine bakıp sırıtıyorlardı.
Gözlerimin dolduğunu hissettim. Hayır, ağlayamazdım, kameraların önünde yapamazdım. Derin bir nefes alarak bıraktım ve gülümseyerek kameraya baktım. Jungwon mikrofonu bana uzatmıştı, hemen kaptım ve bir konuşma yaptım.
.....
Sahneden çıkmış eve dönüyorduk. Arabada cam kenarına oturmuş, dışarıya bakıyordum ve Sunghoon ile Wonyoung'u düşünüyordum. Gerçekten aralarında bir şey mi vardı? Jay'in Sunghoon'a laf attığını duydum.
"Lan Hoon, Wonyoung'la sevgilisi misin? Herkes sizi konuşuyor?"
Hemen o tarafa doğru döndüm, Sunghoon sırıttı ve sonrasında kafasını salladı. Kalbimin bin bir parçaya kırıldığını hissettim. Direkt cama baktım, dudaklarımı ısırdım.
Jungwon fark etmişti, elini bacağıma yerleştirmiş sıkmıştı. Ona doğru döndüm. Bana tatlı tatlı bakıyordu.
"Ne oldu hyung?"
Gülümsedim, Sunghoon bana doğru bakıyordu fakat onunla göz teması kurmaktan kaçındım.
"Bir şey olmadı Jungwonie yoruldum sadece..."
Onun kırmızı saçlarını karıştırdım ve cama geri döndüm. Hemen silinmişti yüzümdeki gülümseme. Demek sevgiliydiler, o zaman neden benimle yakınlık kurmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomansaJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]