Arkadaşlar oy istiyom ☹️
"Bugün üç aralık..."
Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun~Jaeyun~
Aralığın 3'ü. Okul yok ama hoşlandığım kişi, Sunghoon, dışarıya çıkmayı teklif etmişti. Bende kabul etmiştim. Sırf bu yüzden heyecandan duramıyordum. Neden çağırmıştı beni dışarıya? Özel bir sebebi var mıydı? Yoksa bana kapüşonlularından mı verecekti? Bu düşünce yerimde çırpınmama neden oldu. Bu akşam zor uyuyacağım kesindi.
Düşündüğüm gibi yarın sabahı zor etmiştim. Ve belirlediğimiz zaman gelmiş çatmıştı. Üstümü değiştirmiş, saçlarımı yapıyordum. Telefonuma gelen mesajla o tarafa baktım. Sunghoon'dan gelmişti ve evimin önünde olduğunu yazmıştı. Hemen ayağa fırladım, telefonumu kaptığım gibi kendimi dışarıya attım.
Sunghoon sırtını duvara yaslamış, bekliyordu. Gülümseyerek onun yanına gittim. Yanaklarım şimdiden pespembe kesildiğini biliyordum. Onu her gördüğümde böyle oluyordu.
"Selam!"
"Naber, pembe yanak?"
"Harika."
Ellerimi çırptım gülümseyerek. Dünden beri bu anı bekliyordum nasıl kötü olabilirdim ki? Yürümeye başladık. İlk önce sahilde yürümeyi teklif etti, bende dünden razıymış gibi -öyle- kabul ettim.
Gecelere kadar birlikte gezmiştik. Bana çok yakın davranmıştı neredeyse her şeyi o ısmarlamıştı. Şimdi de yolda yürüyorduk. Saatin gece ikiye geldiğini anca fark etmiştim. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken konuştum.
"Oha, saat çok geç olmuş."
"Benim eve geçelim, yakın zaten."
"Sana çok yük oldum, ben-"
"Hayır! Hiçte bile beni kabul ettiğin için teşekkür ederim bu arada. Neyse hadi evime gidelim."
Bir şey diyememiştim. O beni sürüklerken itiraz etmeye çalışmış ama Sunghoon beni duymazdan gelmişti. Bende vazgeçip onu takip etmeye başladım.
Bir anda yağmur bastırmıştı. Gülümseyip Sunghoon'a baktım, o da bana bakmıştı. Yağmur hızlanırken Sunghoon elini elime kenetlemiş gülerek koşuşturmaya başlamıştık. Hayatımın en güzel gününü yaşıyordum.
Eve ikimizde sırılsıklam girmiştik. Ayakkabılarımı çıkarıp bir kenara koydum. Sunghoon ortalıktan kaybolmuştu. Yavaşça salona geçtim, buraya bir çok kez gelmiştim zaten. Koltuğa oturup beklemeye başladım.
Sunghoon bir kaç dakika sonra elinde kapüşonluyla gelmişti. Bana doğru uzattı gülümseyerek aldım.
"Senin olsun."
Şimdi gelmişti aklıma, bugün 3 Aralık'tı! Sunghoon'a bakakalmıştım ve bu da onun gülmesine sebep olmuştu. Elini ıslak saçlarımın arasına sokup karıştırdı.
"Seni seviyorum, Jaeyun."
Hemen kollarımı onun boynuna dolayıp sarılmaya başladım. Sunghoon da bana sarıldı. Onun yüzüne bakacak şekilde durdum ve konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]