"Bu gece beni eğlendirin, Bay Sim."
Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun"Jake! Yeni gelen profesörü gördün mü?"
"Hayır, ne olmuş ki?"
Jake şaşkınlıkla heyecanla konuşan Jungwon'a baktı. Böyle heyecanlı olduğuna göre genç birisi gelmişti, okuldaki bütün öğretmenler çok yaşlıydı. Jungwon hızla onun yanına oturdu ve konuşmaya devam etti.
"Çok gençmiş! 23 yaşındaymış galiba, bir de çok yakışıklıymış. Bütün kızlar onun arkasından hayran hayran bakıyormuş."
Jake etkilenmişti, merakta etmişti bu öğretmeni. Gülümseyerek sordu.
"Adı ne öğrendin mi? Sevgilisi filan var mıymış?"
"Sungho- dur lan neden sevgilisi var mı diye soruyorsun?"
"Hiç meraktan."
Jake omuz silkti. Jungwon ters ters ona bakıyordu, ne olduğunu az çok anlamış gibiydi. Ona doğru eğildi.
"Aklından ne geçiyor?"
Jake cevap veremedi çünkü sınıfın kapısı açılmış içeriye uzun boylu birisi girmişti. Öğretmenler masasına ilerleyip öğrencilere döndü. Gözlerini tek tek üzerlerinde gezdirirken konuşmaya başladı.
"Merhaba ben Park Sunghoon, fizik öğretmeniniz sağlığından dolayı ara verdi. Onun yerine geçtim."
Sunghoon'un gözleri Jake'in üzerinde durmuş, onu uzunca incelemişti. Jake'inde bir farkı yoktu. Fizik öğretmeninin fiziğini inceliyordu. (:D)
Baştan aşağı elli kere süzmüş olabilirdi Sunghoon'u. Bu sırada bazı öğrenciler okuma sorular soruyordu. Jake cevabını öğrenmek istediği soruyu duydu.
"Sevgiliniz var mı hocam?"
"Hayır."
Sunghoon kısa kesip attı. Başka sorusu olan var mı diye sorduktan sonra derse başladı. Herkes pür dikkat onu dinliyordu. Eski fizik hocası olsaydı şimdiden sınıfın yarısı uyuyor olurdu.
Ders bittiğinde diğer öğrenciler yavaş yavaş sınıftan ayrıldılar. Ama Jake orada öylece duruyor, Sunghoon'un çantasını toplamasını izliyordu.
Sunghoon onu fark etmişti, kafasını kaldırarak ona baktı ve seslice konuşmaya başladı.
"Neyi bekliyorsunuz Bay Sim?"
Jake ayağa kalktı, Sunghoon'a doğru yakınlaştı. Onun adını biliyor muydu? Ne zaman öğrenmişti?
"Adımı biliyor musunuz?"
"Neden bilmiyorum ama diğer öğretmenler özellikle seni anlattı."
Jake şaşırmıştı bir kere daha. Ama yüzünden gülümsemesi eksik olmadı. Sunghoon iç çekerek konuşmaya devam etti.
"Evet, bir sorun mu var?"
"Özel ders verebiliyor musunuz acaba diye soracaktım da."
Cilveli bir şekilde sordu, Sunghoon'un kıravatıyla oynuyordu. Sunghoon sırıtarak başka bir soru sordu, ellerini cebine yerleştirmişti.
"Kaç yaşındasın sen?"
"19?"
Jake merakla ona baktı, neden yaşını sormuştu? Gülümsedi, ne istediğini anlamış mıydı? Gerçi çokta belli etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]