"Wonyoung'un en yakın arkadaşı.."
Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun...
Sunghoon'dan
Wonyoung ile neredeyse 5 aydır sevgiliydik, bunun nedeni ikimizinde okulda aşırı popüler olması ve herkesin bizi shiplemesiydi.
Aslında ilk pekte istemiştim fakat daha da ünlü olma fikri hoşuma gitmişti bu yüzden kabul etmiştim ve şimdi Wonyoung ile çıkıyorduk.
Aramızda çok bir bağ yoktu, istediğimizi yapıyorduk. Ben başka kızlarla, o başka erkeklere konuşuyordu. Birbirimizin umrunda değildik sadece yapmacık bir ilişkiydi ama insanların önüne çıktığımızda bunlar değişiyordu.
Herhangi birisi onunla flört etmeye çalışırsa karşısında beni buluyordu, ona ara sıra çiçekler alıyor, çikolatalar götürüyordum. Büyük ihtimalle ıssız bir yere geçtikten sonra hepsini fırlatıp atıyordu.
Pekte umrumda değildi, ona aşık değildim kalbim asla kırılmıyordu fakat kalbim başka birisi için atıyordu.
Wonyoung'un yanında gezen en yakın arkadaşı, kahverengi saçları, kahverengi gözlerinde asla sönmeyen ışıklarla, Sim Jaeyun'un ta kendisiydi.
Onu ilk kez Wonyoung'un doğum gününde görmüştüm ve gördüğüm gibi tutulmuştum. Her şeyiyle gözüme mükemmel görünmüştü. Kimse de bunun farkına varmamıştı.
Jaeyun'un gittiği her yere gitmeye çalışıyor, kendimi ona göstermeye çalışıyordum. Gerçi beni okulda tanımayan yoktu, bu yüzden beni sadece adımda olsa tanıdığını düşünüyordum.
~~~
Okulun bir partisi vardı, Wonyoung ile oraya gitmeye karar vermiştik. Zaten Jaeyun'un da Yujin ile geleceğini duyunca ikimizde hemen kabul etmiştik.
Şimdi yan yana kalabalık ve renkli ışıklarla süslü salonda duruyorduk. Gözlerim Jaeyun'u bulmaya çalışıyordu ama Wonyoung benden önce bulmuştu.
"Yujin ile Jaeyun orada!"
Heyecanla cırladı ve o tarafa koştu, bende peşinden onu takip ettim. Jaeyun en yakın arkadaşını gördüğü anda gülümsemeye başlamıştı, beni gördüğünde de yüzündeki gülümseme silinmemiş hatta bir sırıtışa dönüşmüştü.
"Selam Wony."
Yujin hızla Wonyoung'un yanına gidip kolunu onun beline doladı ve yanımızdan uzaklaştılar. Yanımda dikilen Jaeyun'a baktım. O da bana bakıyordu.
"Bir sır vereyim mi? Yujin, Wony'den hoşlanıyor."
"Farkındayım, Wonyoung da ondan hoşlanıyor."
Birbirimize baktık, Jaeyun gülümsemeye devam ediyordu. O gülüş için her şeyimi verirdim, böyle tatlı bir insan daha önce görmemiştim.
"Bizde birlikte takılalım o zaman!"
Jaeyun, ben bir şey yapmadan koluma girdi. Beni sürükleyerek tribünlerin en ucuna götürmüştü, diğerlerinden uzak ve daha sessiz bir yere. Ben duvar kenarında oturmuş, duvara yaslamıştı, Jaeyun da yanıma yerleşivermişti.
Arkadan hafif şarkı sesleri gelirken sohbet etmeye başladık, Jaeyun bana yaslanıp duruyordu. Ara sıra saçlarımla oynuyor, tişörtümü elleyip duruyordu. Rahatsız olmuyordum ama fazlasıyla hoşuma gidiyordu.
"Hâlâ Wonyoung'u seviyor musun?"
"Hiç sevmedim ki aklımda hep başka birisi vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]