"Ya parayla ya da bedeninle Sim Jaeyun, senin kararın."
seme: Sunghoon
Uke: Jake
"Üzgünüm, efendim. Elimden hiçbir şey gelmiyor!"Jake kendini patronunun önünde yere attı, yalvararak eğiliyordu. Göz yaşları çoktan yanaklarını ıslatmaya başlamıştı.
"Ayağa kalk Sim."
Jake şaşkın bir şekilde kafasını kaldırdı. Patronu Sunghoon sert gözlerle onu süzüyordu.
"Beni ikiletme."
Jake ayağa fırladı, ellerinin tersiyle yanaklarını sildikten sonra karşısındaki bedene baktı. Ondan korkuyordu doğrusu, çevresinde herkese karşı katı olan birisiydi.
"Sana bir teklifim var."
Jake heyecanlanmıştı, hafif kızarmış gözleriyle devam etmesi için onu onayladı. Sunghoon konuşmaya devam etti bir yandan da Jake'in bedenini izliyordu.
"Borcunu bir şartla unuturum, benimle yatacaksın."
Jake inanamamıştı, kalbi yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu. Sunghoon cevap alamayınca yeniden söyledi.
"Ya parayla ya da bedeninle Sim Jaeyun, senin kararın."
Jake o kadar parayı nereden bulacaktı? Evdeki Niki geldi aklına, onun içinde kötü olacaktı. Jake geceleyin eve gelecek Niki ile görüşemeyecekti ama bir gecelik sexden sonra her şey sona erecekti. Tuttuğunu nefesi bıraktı ve istekli gözlerle Sunghoon'a baktı.
"Tamam, yapacağım..."
Sunghoon sırıtmaya başladı, masasına yaslandı ve Jake'i yanına çekti. Kısa olan yavaş yavaş onun yanına ilerledi. Sunghoon sabırsızlanıyordu, Jake'in kolunu tutup onu kendisine çekti. Ellerini onun beline doladı.
Jake ellerini onun geniş omuzlarına koydu, fazla heyecanlanıyordu. Yanakları kıpkırmızı kesilmiş, endişeden bacakları titremeye başlamıştı.
Sunghoon onun boynuna doğru eğildi, burnunu değdirdi. Jake onun sıcak nefesini hissedince titremişti. Sunghoon kıkırdadı.
"Çok güzel kokuyorsun."
Sunghoon onun boynuna küçük öpücükler bırakmaya başladı, yavaş yavaş boynundan çenesine oradan da dudaklarına çıktı. Biraz bakıştıktan sonra ıslak bir öpüşme başlattı.
Birbirlerine nefessiz bırakıyorlardı. Sunghoon dilini çıkarıp tekrar sokuyor, Jake'in dilini emip yalıyordu. Birbirlerinden ayrıldıkça aralarında bir salya bağı oluşuyordu.
(Biraz garip oldu ama neyse 😭)Sunghoon onun kıçını tutup sıktı, Jake utanç duyacak bir ses çıkardı. Sunghoon sırıtmaya devam ediyordu, yerlerini değiştirdi şimdi Jake Sunghoon ile masanın arasında sıkışmıştı.
Yine dudaklarını birleştirdiler, Sunghoon soğuk ellerini Jake'in tişörtünün içine soktu. Jake soğuk hisle titremişti.
Onun üstündekini çıkardı, dudakları yeniden onun boynuna değdi. Öpücükler, kendisine ait izler bırakıyordu. Jake sessiz sessiz inliyordu.
Sunghoon onun pantolonunun düğmesini açtı, yine onun kalçasına gitmişti elleri. İç çamaşırının içine girdi iki parmağı ve onun deliğini buldu.
Hızla parmaklarını içeriye ittirdi, Jake tutuşunu sıkılaştırdı bir yanda inlemelerini içinde tutmaya çalışıyordu.
"Sesini duymak istiyorum, Jake."
Jake ağzını aralayarak inlemeye başladı. Sunghoon durmaksızın parmaklarını onun içinde hareket ettiriyordu. Makas hareketleri yapıyor ara sıra parmaklarını tamamen çıkararak tekrardan içeriye sokuyordu. Jake üç parmağı da içine alabiliyordu.
"Ahmg... H-hadi, hızlan lütfen... hmahg~"
"Genişlemen gerekiyor bebeğim."
"Ahh..ha~ lütfenğ..."
Sunghoon parmaklarını çekip çıkardı sonrasında altındaki pantolonunu biraz indirdi, penisini boxerından çıkardı. Jake gördüğü büyüklükle iç çekmişti.
"S-sığacak mı?"
"Sığdırırsım."
Jake'in bacaklarını iki kenara açtı sonrasında onun gözlerinin içine baktı. Jake'in gözleri dolmuştu. Onun bacaklarını beline dolamasını sağladı. Penisini tutarak kendisini onun içine ittirdi. Jake inleyerek kollarını onun boynuna dolamıştı, kafası arkaya doğru düşmüştü.
Jake daha tamamını içine almamıştı fakat boşalacak gibi hissediyordu, tırnaklarını Sunghoon'un sırtına geçiriyordu ama onun üstündeki tişört Jake'i engelliyordu.
Sunghoon kendisi ittirmeye devam ederkem Jake onun üstündeki tişörtü sıyırdı. Tırnakları şimdi Sunghoon'un beyaz tenini çiziyordu.
"Penisimi keseceksin Jake, rahatla." Jake seslice onun kulağına inlemişti. Sunghoon'dan da bir hırıltı çıkmıştı.
Hareket etmeye başladı, onu genişletmesi gerekiyordu. Jake gözlerinin arkaya doğru döndüğünü hissetti.
"S-sunghoon, ahh..!" Sunghoon daha da hızlanmıştı, ıslak sesler ofiste yankılanıyordu.
Sunghoon onu kalçalarından tutarak dikildi. Masasının arkasında kalan sandalyesine oturdu. Jake inleyerek havaya kalkmış sonrasında sertçe geri oturarak daha da sesli inlemişti. Sunghoon ona kıkırdadı.
"Kendi canını yakıyorsun, sakin ol."
Sunghoon onun dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu. Jake nefessiz kalmıştı, gözleri yarım açık bir şekilde kucağında oturduğu bedene bakıyordu.
Sunghoon sıkıca onun belini tuttu ve havaya kaldırıp onu tekrardan kucağına otturtturdu. Jake
(Burdan sonrası silinmiş sikivrm ya orospu wattpad amına kodumun malı bu uygulamayı yapanında düzenleyeninde annesinide ebesinide 7 ceddine kadar sikeyim ya orospu çocuğu ne dite kaydetmiyo mal mdıır nedir ya ya çıkdırvam ben jafayo yiheveö ya of ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]