n o t y o u

387 22 30
                                    

"Benden nefret ediyorlar."

Seme: Sunghoon
Uke: Jaeyun

...

Jake uzun zamandır almadığı kadar hate ve +18 yorumlar alıyordu. Bunda hiç hoşlanmıyordu ve bu tür şeyler için kullanılması onu çok strese sokuyor, üzüyordu. Açık seçik bir kıyafetle sahneye çıkmak istemiyordu artık.

Her gün özellikle ona yapılan yorumlara bakıyordu. Herkes onun Niki'ye zorbalık yaptığını, kendisinin hiç yeteneği olmadığı için onu kıskandığını düşünüyorlardı, kilolu olduğunu ve Enhypen'ında bir fazlalık olduğunu söylüyorlardı. Jake hiç iyi hissetmiyordu. Engene'ler için elinden geleni yapıyordu ama aldığı karşılık bu oluyordu.

Jake bütün gece uyumamış, Engene'lerin onun hakkında yaptığı yorumları okuyup durmuştu ve tüm gece boyunca ağlamıştı. Kendinin bu kadar yetersiz olduğunu bilmiyordu.

Sabah üyelerden önce kalkmış, soğuk suyun altında bir duş aldıktan sonra üstüne bir şeyler geçirmişti. Bugün "Untold" albümünün çalışmaları başlıyordu. Salona geçip koltuğa uzandı ve diğer üyelerin uyanmasını bekledi.

"Jake, Jake?"

Jake gözlerini kırparak açtı, uyuyakalmıştı. Karşısında Sunghoon'u görünce nedensizce gözleri dolmuştu.  Sunghoon bunu fark etmiş hızla Jake'in yanına geçip kolunu onun beline sarıp onu kendisine çekmişti.

"Ne oldu, birisi bir şey mi yaptı?"

Jake bir şey demedi, kafasını Sunghoon'un omzuna yaslayarak gözlerini kapattı, göz yaşlarına hakim olmaya çalışıyordu.

"Jakey iyi misin?"

"Sunghoon, Jake gelin kahvaltı yapın!"

Jake'in konuşmasına gerek kalmadan, Jay onları çağırmıştı. Ayağa kalktı ve mutfağa doğru ilerledi, Sunghoon'un arkasından endişeli bir şekilde baktığını hissedebiliyordu.

Hiçbir şey yememişti. Zatem Engene'lerin ona kilolu dediğini öğrendiğinden beri ağzına bir lokma bile sürmemişti. Masadaki tüm yüzlerin ona endişeli bir şekilde baktığını fark etti, bir şey demedi ve öylece tabağına koyduğu az miktardaki yulafı karıştırdı.

"Hyung, yesene!"

En sonunda sessizliği bozan Niki olmuştu. Korkmuş bir şekilde hyunga bakıyordu, onun ne kadar çökmüş bir şekilde olduğunu görebiliyordu. Jake hafif bir şekilde kafasını sağa sola salladı.

"Aç değilim, Niki."

"Hiçbir şey yemedim ama hyung."

Jungwon büyük boba gözleriyle Jake'e bakıyordu. Jake gözlerini kaçırdı ve tabağına baktı, hiçbir şey yemememişti ama yerse kilo alacaktı. Yeniden kafasını kaldırdığında Jungwon'un hâlâ o tatlı gözlerle ona baktığını fark etti ve iç çekerek önündeki yemeyi yemeye başladı.

Dans pratiğinde 2-3 saat olmuştu. Jake'in bacakları titriyor, gözleri sulanıyordu ve kendisini çok güçsüz hissediyordu.

sex money feelings die Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin