"Darbeler vurur ruhuma, seni düşünüp her içtiğimde..."
Seme: Sunghoon
Uke: JaeyunYarın ikisi el ele okula gitmişlerdi. Kimsenin haberi yoktu, bu yüzden okula vardıklarında el tutuşmayı bırakmışlardı. Fakat bir gariplik vardı. Herkes onlara bakıp bir şeyler mırıldanıyorlardı.
Sınıfa geçip oturdular. Jaeyun kendi sırasına, Sunghoon kendi sırasına oturmuştu. Sunoo koşarak Jaeyun'un yanına varmıştı, onun yanında da Jungwon ikisi de şaşkındı.
"Ne oldu? Neden bu kadar şaşkınsınız?"
"Sen Sunghoon'la mı yattın!?"
Jungwon sessizce konuştu ama sesi sinirli çıkmıştı. Jaeyun yanakları kızarıyordu.
"Yan odamdaki kızlar söylediler. Odadan sesler geldi, bir şey mi oldu diye. Bende dedim ben evde değildim, Sunghoon ve Jaeyun vardı. Sonra kızlar inleme sesleri duyduklarını söyledi!"
Jaeyun daha da kızarıyordu. Bir şey diyemedi çünkü doğruydu. Demek ki duymuşlardı ve şimdi bir sürü dedikodu okulda dolaşıyordu. Sunghoon onların yanına geldi.
"Ne oldu?"
"Jaeyun'la mı yattın?"
Aynı soruyu bu sefer Sunoo, Sunghoon'a yöneltmişti. Sunghoon ilk olarak Jaeyun'a baktıktan sonra soruya cevap verdi.
"Evet, sorun mu var?"
Sunoo geriye doğru sendeledi. Ellerini kafasının yanlarına koymuştu. Ağzı bir karış açıktı. Jungwon da sonuna kadar açılmış gözlerle Jaeyun'a bakıyordu.
"Sevgili olduk."
Dedi Jaeyun. Tırnaklarıyla oynarken Sunghoon onun yanına gitti ve bunu yapmasını engelledi. Sunoo ciyaklamaya başladı.
"AYYY! SHİPLERİM GERÇEK OLUYOR! Sunghoon ve Jaeyun sevgili."
Sunoo sağolsun sınıftaki herkes Sunghoon ve Jaeyun'un arasındaki ilişkiyi öğrenmişlerdi. Jaeyun yavaşça kafasını kaldırıp Sunghoon'a baktı, gülümsüyordu.
~~~~~
Tam iki yıl olmuştu, sevgili olalı. Sunghoon işi için yurt dışına çıkmak zorunda kalmıştı ve Jaeyun uzun süredir onu göremiyordu.
Jungwon ve Sunoo'yla oturmuş, içiyorlardı. Jaeyun ağlayacağını hissetti çünkü Sunghoon aklına gelip duruyordu, gerçi ne zaman çıkmıştı ki? İç çekerek ayağa kalktı.
"Tuvalete gidiyorum, ben."
"Tamam."
Sunoo kaygılı bir yüzle ona baktı. Jaeyun hızla arkasına dönerek tuvaletin yolunu tuttu. Kapıyı arkasından kapatıp kilitledi. Küvetin önüne oturmuş, sırtını da küvete yaslamıştı. Gözünden bir yaş aktı...
Bir kaç dakika böyle kalmıştı. Jungwon ve Sunoo meraklanıp onun yanına gelmişler fakat Jaeyun bir şeyler uydurup onları başından savmıştı.
Yanaklarını ıslatan göz yaşlarını sildi, durduramıyordu bir türlü. Hep böyle oluyordu. Bir anda zil çalmaya başladı, Niki'nin geldiğini düşündü ve hiç ayaklanmaya kalkışmadı. Sesler kısık geldiği için kimin geldiğini anlayamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex money feelings die
RomanceJakehoon smutshotlar. Adı üstünde smutshot; cinsellik, küfür ve bunun gibi şeyler çokça bulunur. Rahatsız oluyorsanız okumayın. 🥰 041123 [texting&düzyazı]