28- Kurşun İzleri

52 13 40
                                    

Nilüfer- Caddelerde Rüzgar

O da özlüyormuş, benim bir tanem
Çok üşüyormuş ben olmayınca
Öyle yazıyor son mektubunda

O da özlüyormuş, benim bir tanemÇok üşüyormuş ben olmayıncaÖyle yazıyor son mektubunda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.















29.01.2023

Hep sen yazıyordun, bir mektupta ben yazayım dedim. Şu an senin odanda senin yatağının üstünde oturuyorum ve sanki sen içeride beni bekliyormuşsun gibi geliyor.

Sen gideli neredeyse beş ay oldu. Acımdan bir gün bile bir parça eksilmedi. Tam tersi katlanarak arttı. Ağlarken kendimi bile unuttuğum anlar oldu. Ama seni tek bir saniye bile çıkarmadım aklımdan.

Giderken bana emanet ettiğin her şeyle olabilecek en özenli şekilde ilgilendim. Bir tek balığını yaşatamadım... Ama çiçeklerini de hiç soldurmadım.

Senin için tarçınlı kek yaptığım zamanlar bile oldu. Anıların silinsin istemedim.

Anlattıklarımın hepsi deli saçması geliyor biliyorum. Şimdiki halimi görsen sen bile beni tanımakta güçlük çekerdin.

Aynanın karşısına geçip baktığımda gördüğüm kişinin beş ay önceki kişiyle alakası yok. Bu yüzden konuşmalarım bile sana yabancı geliyor olabilir.

Bunların hiçbirini seni üzmek için anlatmıyorum. Sadece böyle bir şeye ihtiyacım vardı sanırım.

Beni bir tek sen anlarsın. Söylediklerimi bir tek sen duyarsın. Bu yüzden her defasında senin yanında buluyorum kendimi. Sen olmasan da hep varsın.

Şimdi gidiyorum ama tekrar geleceğim. Beni beklersin değil mi?

•••••

Binadan dışarı çıktığımda yağmur yağıyordu. Bir an için nereye gideceğimi bilemedim. Sadece elimde anlamsız bir not vardı.

Kim, ne amaçla yazmıştı bilmiyordum ama merakta etmiyordum. Çünkü Oflaz'ı tanıyordum. Benden sakladığı bir yüzü olamazdı.

Bastırmaya çalışsam da içimde bir korku da büyüyordu aynı zamanda. Ya varsa diye. Ya her şey yalansa?

Ama bu fikri kafamdan hemen kovdum. Olamazdı. Bir şekilde o lanet yerle ve adamlarla yolu kesişmiş olabilirdi. Bunu kabul edebilirdim ama onun bir yalancı olduğunu asla.

Tarçın Kokuyor ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin