Julia o gün derslerin sona ermesi ve ödev verilmemesinin rahatlığıyla 7. kat koridorunda yürüyordu,sonra aniden bir şey fark etti.
O koridordaki kapıyı daha önce görmüş müydü?
Hayır.Julia kapıya doğru yürümeye başladı kapı o yanına ulaşmadan yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.Ama Julia gelene kadar ancak biraz küçülebilmişti.
Julia kapının önüne gelince içeride Regulus'un olduğunu fark etti,gizli bir odada Reg'in ne işi olabilirdi ki?Karanlık bir şeyler mi?
Korkuyla içeri girdi Julia Potter.
İçerisi çok büyüktü ve fazlasıyla eşya vardı,sanki artık kullanılmayacak herşey buraya atılmıştı.
Regulus Black bir şey arıyor gibiydi,arkasını döndüğünde Julia'yı fark etti.
"Julia!?,burada ne işin var?"
"Bende sana aynı şeyi soracaktım,burada ne işin olabilir?"
Reg Julia'nın yanına geldi.
"Bak"..."söyleyemem."
"Ne demek söyleyemem?"..."Regulus burası neresi ve sen burada ne yapıyorsun?!"
"Bak burayı yeni keşfettim,sanırsam kimse henüz buranın varlığından haberdar değil.Sirius ve abin bile."
"Konumuz bu değil."Regulus'un gözlerine kuşkuyla baktı Julia.
"REGULUS ARCTURUS BLACK,BURADA NE İŞİN VAR?!"Regulus cevap vermedi.
"Ne saklıyorsun benden?"
Reg birkaç saniye bekledi,"Bilme,daha iyi."
"Öyle mi?"Julia Reg'e baktı burada ne işi olabilirdi,burada Julia'nın bilmemesini istediği ne işi olabilirdi?
Julia devam etti"O halde, sana söylemek istediğim bir şey olacak."
"Ne?"Reg sonradan gelecek olan kelimeyi tahmin etmiş gibi görünüyordu."Julia,bak o kadar önemli bir şey değil,lütfen."
"Bitti."
***
Yeni bölüm yazmayalı asırlar olmuş
bugün bir tane daha bölüm gelebilirr