Gece Yatısı

116 10 0
                                    

Julia kafasına yastık yiyerek uyandığında saat akşam 7 ye geliyordu.

"Kalk hadi, Marlene geldi."

"Nerede? Ben sana beni erken kaldır demedim mi!?"

"Yoo demedin."

"Nasıl demedim?"

"Basbayağı demedin işte."

"Uff iyi, aşağıda mı?"

"Evet."

Julia hızlıca merdivenlere doğru koştu.

"Marlene!"

"Naber, Julia"

"İyi, Lily'ler gelmedi mi?"

"Hayır ben erken geldim de cidden bu saate kadar uyuyor muydun?"

"Hayı-" derken aniden Julia'nın aklına James ve Sirius geldi.

"Nereye?"

"Bekle küçük bir işim var geliyorum"

Julia, James'in odasına doğru gitti. Tabii ki kapıyı açmadan önce kapıyı tıklatma zahmetinde bulundu(!).

"Beyler sizi evden dışarı alalım."

"Ya, bi beş dakika daha." diye homurdandı James.

"Bence sen 5 dakikayı bırak, Lily gelip bu tipini görmeden önce kaçmaya bak."

"Lily mi, Lily mi geldi?"

"Hayır ama gelmek üzeredir, o yüzden çabuk olun." diyip kapıyı kapattı. Kapının arkasından Sirius'un söylenmelerini duyabiliyordu.

Birkaç dakika sonra Sirius,James ve Jack'i evden göndermiş, Marlene ile birlikte Lily,Dorcas ve Mary'i
bekliyordu Julia.

"Kaymak Birası var mı?"

"Dolapta olması lazım,getireyim mi?"

O sırada kapı çaldı. Kapıda Dorcas ve Mary vardı.

"Naber,Julia?"

"Iyidir sizden naber?"

Julia'nın sorusu daha yanıtlanmadan arkada kızıl saçlı, mavi elbiseli biri belirdi.

"Lily!"

"Merhaba"

Onlar Marlene'in yanına giderken Julia kaymak biralarını almaya mutfağa gitti.

Julia içeriden kendisi ve Regulus Black hakkında fısıltılar duymaya başladı. Sirius ve James bitti bunlar mı başladı yani?

"Ben buradayken hakkımda dedikodu mu yapıyorsunuz siz?"

"Biz senin hakkında konuşurken burada değildin mutfaktaydın yani teknik olarak sen buradayken senin dedikodunu yapmıyoruz" diye Julia'nın sorusunu yanıtladı Marlene.

"Ha bu arada Marlene, Sirius senin yüzünden evden ayrılmış."

"NE?!"dediler hepbir ağızdan.

Julia; James ve Sirius konuşurken duyduklarını anlattı.

"Sirius'la arkadaş olan tek melez ben miyim? Benden bahsetmiyor belki."

"Sirius'la flört eden tek melez sensin ama."

"Hadi ama sende mi Lily?"dedi Marlene  "Sirius'la flört falan etmiyorum, sadece arkadaşım."

"Eminim sadece arkadaşsınızdır."dedi Julia sırıtarak.

"Hadi ama Julia,seninde kimlerle arkadaş olduğunu biliyoruz"diye araya girdi Dorcas.

"Kimlerleymiş?"

"Bide bunu soruyor musun?"diyerek bir kahkaha patlattı Mary. Lily, Marlene ve Dorcas da ona katıldı tabi.

"Regulus Black tabii ki." diye Julia'nın sorusuna birkaç dakikanın sonunda yanıt verdi Dorcas.

"Ciddi misiniz?"
"Regulus benim gerçekten arkadaşım."

"Emin misin?"bakışı attı Marlene.

"Kızaran yanakların,parlayan gözlerin ve sırıtışın öyle söylemiyor ama."dedi Lily.

"Tamam,belki arkadaşım değil. Belki birazcık hoşlanıyor olabilirim, birazcık."

Tekrar "emin misin?" bakışı attı Marlene.

"Kabul et, aşıksın işte."dedi Dorcas

Sırıtarak bir iç çekti Julia.
"Evet,aşığım tamam mı?"

Ortamı bir anda kızların sevinç kahkahaları sardı. Bütün gece sadece bu konuyu konuştular-evet, sadece bu konu.

En sonunda Julia sırıtmaktan ağrıyan yanaklarını yastığa dayayıp uyuya kaldı.

                          *  *  *

Julia sabah uyandığı da saat 12 yi çoktan geçmişti. Sağına döndüğünde boş boş duvardaki Julia,James ve Jack'in olduğu fotoğrafa bakan Lily'i gördü. Lily'nin fotoğrafta kime baktığını anlamak pek zor değildi. Julia sırıtmaktan kendini alı koyamadı.

"Ne düşünüyorsunuz küçük hanım?"

"Senin uyanmanı bekliyordum,ayrıca benim bildiğim buradaki 'küçük hanım' ben değilim."

"Hadi aşağı inelim"

"Kızlarıda uyandırayım mı?"

"Gerek yok, kahvaltıyı hazırlayınca uyandırırız onları."

"Daha çok öğle yemeği olacak"

"Ben James'leri uyandırayım, yardım etsinler biraz. Geldilerse tabii."

"James mi?"

"Evet,abim olan aynı evde yaşıyoruz ya hani."dedi Julia.

"Biliyorum kim olduğunu."

"E niye şaşırdın o zaman."

"Bilmem."

Lily pijamalarını değiştirirken Julia, James ve Sirius'a bakmaya gitti. James'in odasında kanepede uyuyakalan Jack, yataklarına uzanmış James ve Sirius'u gördü. Anlaşılan onlarda aşağıda uzun bir sohbet etmişlerdi.

"ALOO!Kalkın hadi, saat kaç olmuş siz hala uyuyorsunuz."

"Ya sen her sabah bağırmak zorunda mısın başımızda?"diyerek öfkeyle kalktı Sirius.

"Evet canım,başka soru yoksa şunları da kaldır yanlız dikkat et kendin de uyuma, yoksa ben hepinizi döverek kaldırmak zorunda kalacağım."

"Kızlar gitti mi?"

"Hayır,kahvaltı hazırlayacağız zaten sizide yardım edin diye kaldırıyorum." konuşmasına fısıltıyla devam etti Julia "James'e söyle kahvaltıyı Lily hazırlayacak,belki yardım etmek için daha hevesli olur."

"Emriniz olur."dedi Sirius sırıtarak.

Julia odanın kapısını kapatıp Lily'nin yanına gitti.

* * *
                  Bölüm Sonu                 

Julia PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin