Sıradan Büyücülük Düzeyi Sınavları başlamıştı. Bütün 5. sınıflar sabah kahvaltısında kitapları açıp tekrar yapıyor ve ses çıkaranlara öldürücü bakışlar atıyorlardı. James'inde çok moral verdiği yoktu, o daha çok sınavın ne kadar zor olduğuyla ilgili şeyler anlatıp 5. sınıfları korkutuyordu. Julia'nın James'i taktığı yoktu tabi, James hep böyleydi. Lily bütün yıl Julia'ya stres yapmamasını ve sınavların o kadar zor olmadığını söylemişti.
Peter "O kadar da zor değil James abartıyor,onu tanıyorsun zaten,hep böyledir,aldırma." dedi ve Sirius'la sohbetlerine devam ettiler.
Remus da James'e susmasını işaret etti.
Julia gözleriyle Slytherin masasında Regulus'u aradı. Reg'inde aynısını yaptığını görünce gülümsedi.
Gülümsemesi çan sesini duyunca soldu tabi. Herkes telaşla Büyük Salon'dan çıktı.
"Julia!"
"Ne var,Jack?!"
"İlk ders ne?"
"İksir."
Jack'in keyfi yerine gelmişti tabi."İyi."
Zindanlar yaz ayında oldukları için o kadar soğuk değildi, ama yine de o soğuk havası hissediliyordu.
Jack iksir sınıfının önüne geldiklerinde arkadaşlarının yanına gitti. Herkes stresliydi. Julia Emily'e göz attı, kapının önüne çöküp ellerini bacaklarına dolamış öylece duruyordu. Julia stresten bir oraya bir buraya yürüyüp duruyordu.
"Sakin ol!"diyip kolunu Julia'nın omzuna doladı Regulus. Jack'in bakışlarını görmezden gelerek.
"Olamıyorum ki!"dedi Julia,başını Reg'in omzuna yaslamıştı.
Julia,Jack'in sinirden yerinde zor durduğunu biliyordu.
"James olsa ne yapardı acaba" diye düşündü,James'in kıskançlığı çekilmezdi çünkü,Lily'den biliyordu.
Bartemius da en yakın arkadaşının bir Gryffindor'la olmasından pek hoşnut değildi. Galiba Jack'le aynı fikirde oldukları tek konu buydu.
"Black,Regulus- Crouch,Bartemius- Cornfoot Sally"
Julia Reg'e iyi şanslar diledi.
Reg gittikten sonra Emily Julia'nın yanına geldi."Jack sinirden titriyor, onun yakınlarında bu kadar yakın olmanızı tavsiye etmem."
"Biliyorum,sinirlenmesi hoşuma gidiyor."
"Çatlatacaksın çocuğu."
"Noldu çatlarsa kavuşamazsınız diyemi korktun?"dedi Julia şakayla karışık.
Emily ani bir harektle Julia'ya dirsek attı.
"Acıdı!"
"Hakettin."
Kapının açılma sesi geldi,Reg sınıfan çıktı ses çıkarmadan ağzıyla "Çok kolaydı"dedi göz kırptı ve merdivene doğru ilerledi.
Sonra kimseden çıt çıkmadan beklediler.
"Potter,Jack- Potter,Julia- MacDougal,Angelina."
* * *
"Tamam tatlım,çıkabilirsin."Julia birazda olsa rahatlamış bir şekilde sınıftan çıktı. Tabi Jack ondan önce çıkmıştı.
Julia merdivenlerden çıkıp koridora yöneldi.
"Oo,hanımefendi."
Julia arkasına döndü,Jack ona az önceki sinirle bakıyordu.
"Ben seninle ne konuştum?!"
"Benim ne yaptığımdan sa-na-ne?!"
"Ya haberin var mı bilmiyorum ama biz kardeşiz! Ne yaptığın beni ilgilendirmiyorsa kimi ilgilendirir?"
"Kimseyi!"
"Yasaklıyorum o çocukla görüşmeni."
"Oo beyefendiler yine başlamışlar kendilerini bir şey sanmaya.Ben gidiyorum ve sen bir daha benimle böyle konuşmayı aklından bile geçirmiyorsun! Yoksa kendini hastane kanadında bulursun."
Julia Biçim Değiştirme sınıfına giden koridora doğru gitti.
Jack sinirlerini zıplatmıştı, bu sinirle sınava girmek kesinlikle doğru bi hareket değildi,bu yüzden lavaboya uğramaya karar verdi,daha sınavın başlamasına 10 dakika vardı.
İçeriye girdiğinde Emily'i gördü sanki ona ihtiyacı olduğunu hissetmiş gibi oda buradaydı. Ama Emily Julia'nın aksine aşırı mutlu,heyecanlı görünüyordu hiç beklemediği birşey olmuş gibiydi.
"Birşeyler mi kaçırdım?"dedi Julia Emily'nin bu kadar mutlu görünmesine şaşırarak.
"Hemde çok güzel birşey."
"Ne oldu?"
"Jack..."
"Sevgilimisiniz?"
"EVETTT"