4 Yıl Sonra

138 9 2
                                    

Julia sabahın 7'inde yine Sirius ve James'in eve girerken yaptıkları takırtılarla uyandı. Sirius bundan 1 ay kadar önce bir akşam kapılarında belirmişti, evden kaçıp onların evine gelmişti. Bu James için gayet sevindirici bir durumdu ancak Julia buna baya üzülmüştü. Çünkü zaten başında James ve Jack gibi iki aptal varken birde bunlara Sirius'ta katılmıştı. James ve Sirius, Julia ve Regulus hakkındaki imalarından ani bir şekilde vazgeçme kararı almışlardı. Julia bunun nedenini Sirius James'e neden evden kaçtığını anlatırken öğrendi. Julia zaten Regulus ve Sirius'un aralarının iyi olmadığını biliyordu ancak Sirius'un evden kaçmasına Regulus'un neden olabileceğini tahmin etmiyordu.

                            * * *

Julia, James ve Sirius'un konuşmasının tamamını duyamamıştı ancak anladığı kadarıyla Sirius ve Regulus arasında bir tartışma çıkmıştı ve Regulus bu tartışma sırasında Sirius'un bir melezle sevgili olduğunu söylemişti(Julia bu "melez"in Marlene olduğunu tahmin edebiliyordu) Regulus bunu yanlış bir yerde söylediğinin farkına varmıştı ama biraz geç kalmıştı çünkü anneleri bunu duymuştu ve bu sefer Walburga Black ve Sirius arasında bir kavga çıkmıştı ve bu kavga Sirius'un evden ayrılmasına yol açmıştı. Julia, Sirius'un Marlene'den hoşlandığı konusunda Regulus ile aynı fikirdeydi fakat sevgili olduklarını bilmiyordu. Julia bunu Marlene'e sormayı planlıyordu ancak Jack ondan hızlı davranıp ondan önce bunu Sirius'a sormuştu.

"Siz bizim kapımızı mı dinliyorsunuz?"diye sormuştu Sirius şaşkınlıkla.

"Bırak şimdi onu Marlene'le sevgili misiniz?"diye sorunusunu tekrarlamıştı Jack.

"Benim Reggie'ye şükür etmem gerekiyormuş,en azından mahremiyetime saygı duyuyordu."

"Ya biz sana kardeşini mi soruyoruz, Marlene'le sevgili misiniz?"

"Hayır! Hem sen ne zamandan  beri Regulus'a inanıyorsun,siz kavgalı değil misiniz?"

"iyi be!"diye kapıyı kapatmıştı Jack."Buna da soru sormaya gelmiyor"

"Sen niye bu salağa soruyorsun ki, ben Marlene'e sorardım."

                            *  *  *
Julia ,Sirius ve James'i kibarca(!) uyarmak için uyandığı gibi doğruca aşşağı indi.

"Bana bakın siz iki aptal, geceleri ne yaptığınız umrumda bile değil"diye bağırarak merdivenlerden aşşağı indi Julia."Ama sabah bu evde çıt sesi bile duyarsam annemler Londra'dan döndüğü gün ilk yapacağım iş sizi anneme söylemek olur ve sende Sirius o çok sevdiğin(!) ailenin yanına geri dönmek zorunda kalırsın."

"Iyi be,ne tantana yaptın bir dahakine eve öğlen döneriz"diyip gülmeye başladı James. Tabii Sirius'ta James'in arkasından gülmeye başlamıştı. Birbirlerinin gölgesi gibiydiler biri ne yaparsa diğeri de onu yapıyordu.

"Ha Ha James çok komikti"diye gülme taklidi yaparak merdivenden indi Jack.
"Sende bağırma 'bücür' "

"Bana mı bücür dedin sen?!"

"E herhalde, evde senden başka bücür mü var?"diyip kendini koltuğa attı Jack.

"Sen dua et akşam Lily'ler gelicek,yoksa kafana mutfaktaki vazoları geçirmiştim."

"Ne Lily'ler mi gelicek?"

"Merak etme James, sana değil bana gelicekler.Ayrıca bu yüzden bu akşamlığına çok üzülerek(!) sizi evden kovmak zorundayım"

"Niye bizi kovuyorsun ki"diye muhteşem(!) bir soru sordu Sirius.

"En son kız değildiniz çünkü,Sirius"

"Ben odamda otururum bunlar gitsin"dedi Jack

"Emily haftaya gelicek, o yüzden senin şimdi kalmana gerek yok haftaya kalırsın sen."

"Ne alakası var Emily'le"diye karşı çıktı Jack. Ama yanaklarındaki kızarıklığı gizleyemiyordu.

"Ben bilmiyorum orasını."

"Tamam Lily varmış işte ben kalıyım Sirius'la Jack gitsin"

"Seni de tam bu yüzden çıkarıyorum biliyor musun abi?, ayrıca sizin nedir bu evde durma merakınız zaten her gece dışarı çıkmıyor musunuz bugün biraz daha erken çıkarsınız."

"Uff iyi be çıkarız,sende amma meraklısın bizi kovmaya."diye konuyu kapattı Sirius.

"Neyse o zaman kahvaltıyı kim hazırlıyor?"diye sordu Jack. Julia'ya ''karşılığında bir kahvaltını alırız'' bakışı atarak.

"Iyi tamam, ben hazırlarım." dedi Julia.

"hadi kış,kış"diye bağırdı arkasından James ve Sirius.

"Ben yarın göstericem size "kış kış"ı!"

Kahvaltıyı bitirdiklerinde saat 9'a geliyordu.Sofra kendi kendini toplarken, James ve Sirius yatmaya gittiler. Julia Prof. Binns'in verdiği 1.5 metrelik yazı ödevini yapıyordu. Jack kanepeye uzanmış tavanı seyir ediyordu, aslında bu Julia ve Jack'in sık sık yaptıkları bir aktiviteydi, bunu Hogwarts'ta yapmak daha eğlenceli oluyordu çünkü oradaki tavanların çoğu desenliydi. Ardından Jack kitaplıktan Hogwarts Tarihi'ni alıp okumaya başladı. Julia saymamıştı ama galiba Jack'in bu kitaba 25. başlayışı falandı. Okuyacak kitap bulamayınca bunu okuyordu, artık Hogwarts'ın tarihini ezbere bilmesi gerekti.

Julia ödevinin yarısını bile bitiremeyip ara verdiğinde saat 12 buçuktu yani yaklaşık 3.30 saattir ödevin çeyreğini bile bitirememişti. Sonra oda yorulduğu için Jack'e onu uyandırmasını isteyip uyumaya çıktı.

Julia PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin