Julia eve geldiği gibi kendini yatağa attı.
"Berbat görünüyorsun."
Julia kafasını kaldırıp aynaya baktı.
"Kapa çeneni"diyip aynanın üstüne perdeyi çekti Julia.
"Aman be,sende hemen alınıyorsun,ÇEK ŞUNU ÜSTÜMDEN!"
Julia aynanın üstünü açtı,aynadaki yansıması ona dil çıkarıp kayboldu.
"Aptal."
Julia aynanın üstünü tekrar kapatıp çalışma masasına oturdu. Masanın üstündeki boş parşömenlerden birini önüne koydu,sonra tüy kalemiyle mürekkep kabınıda alıp yazmaya başladı.
"Regulus,
Biliyorum bu kadar çabuk mektup almayı beklemiyordun,bende seni bu kadar çabuk merak edeceğimi tahmin etmemiştim. Cuma günü buluşabileceğimiz ortak bir nokta var mı? Ayrıca bu mektupları annenlerden nasıl saklayacağını merak ediyorum,umarım sorun yaratmazlar."
-Julia-
Mektubu yazmayı bitirdikten sonra tekrar gözden geçirip zarfa koydu Julia.
Sonra cüce baykuşunu kafesinden çıkarıp zarfı bacağına bağladı.
"Nereye gideceğini biliyorsun."
Baykuş uçup gitmeye hazırlanırken kapının açılma sesini duyunca irkildi.
"Julia,o mektup kimindi canım?"
"Emily'nin,onu buraya davet ettimde."
"Sen gelirken trende onları davet ettiğini söylemiştin?"
"Aa unutmuşum."
Annesi Julia'ya sorgular bir bakış attı ve odadan çıktı.
Aslında Julia ilişkisini annesinden neden sakladığını bilmiyordu. Annesinin ona kızacağını sanmıyordu,ama bu ilişkiyi destekleyeceğini de sanmıyordu.
Julia aniden çataldiliyle ilgili şeyler araştıracağını hatırladı. Aşağı inip kitaplıktan çataldiliyle ilgili bir şeyler baktı,ama kitaplıkta çataldiliyle uzaktan yakından ilgili hiçbir şey yoktu.
Burada bulamamış olabilirdi ama Godric's Hallow'daki kütüphanede kesinlikle bulabilirdi. Annesine yarın Godric's Hallow'a gidip gidemeyeceğini sormak için mutfağa indi.
"Anne"
"Efendim tatlım."
"Yarın Gordic' Hallow'a gidebilir miyim?"
"Tek başına olmaz. James'de seninle gelirse gidebilirsin."
"Tamam,ben James'e sorayım."
"Sen ne yapacaksın Godric's Hallow'da?"
"Kütüphane'ye gideceğim,sonrada Emily'e uğrarım."
"Kütüphaneye mi? Tatilin ilk gününde hemde?"
"Ödevlerimi sonraya bırakmak istemiyorum."
"SBD'lerin sonuçları ne zaman gelecek?"
"Bilmiyorum,ben James'in yanına çıkıyorum."
Julia merdivenlerden çıkıp hemen sağdaki odaya girdi.
"James"
"Ne var."
"Yarın benimle Godric's Hallow'a gelir misin?"
James Sirius'a bakıp sırıttı.Sonra Julia'ya döndü.
"Bize ayak bağı olmazsan geliriz."
"Nereye gideceksiniz?"
"Godric's Hallow'u turlayacağız biraz."
"Hayır içemezsiniz."
James sözü Sirius'a devretti.
"Sana sormadık zaten bücür."
"BANA-BÜCÜR-DEME!"
Julia Sirius ve James'in kafasına birer yastık fırlatıl odadan çıktı,o çıkarken arkasından yükselen kahkaha sesleri daha çok sinirlenmesine neden oluyordu.