"Hadi Jack kalk."
"Off bücür,saat kaç daha?"Jack kafasını kaldırıp uykulu gözlerle ona bakınca kapıyı çarpıp aşağıya,kahvaltı etmeye indi Julia.
Bugün Godric's Hallow'a gidecekti.
Aşağı inip ne kahvaltı sofrasının ne de annesinin orada olmadığını gördü.
"Annem bakanlığa mı gitmiş yine?"
"Evet,sen Emily'lerde kahvaltı edersin."diye cevapladı Julia Jack'i.
"Niye sen nerede yiyeceksin?"
"Ben Godric's Hallow'da dolaşacağım biraz."Julia'nın kıvırmaya çalışmasına rağmen Jack neler döndüğünü anlamıştı.
"O çocukla buluşamazsın."
"Emily'lere gitmezsen bende buluşmam."
"Bak bana bu numaraları yapabilirsin ama,James'e yapamazsın... O yüzden sınırlarımı zorlama."
"Sınırlarını öğreniyim önce."diyip koltuğa attı kendini Julia.
"En fazla 15 dakikaya izin veriyorum."
"Ne?!"
"Hadi Emily'nin hatırı için 20 olsun canım bücürüm."
"Emily'nin hatırı için mi? Yazıklar olsun,2 günlük kızı ikizine tercih ediyorsun."
"Sen o çocuğu bana tercih ederken sorun yoktu ama?"diyip karşıdaki koltuğa uzandı Jack.
"Ben Reg'i sana tercih etmedim."
"Ettin."
"Etmedim."
"Ettin."
James'in sesi tartışmalarını böldü.
"YA BİR SUSUN GERİ ZEKALILAR UYUYORUZ BURADA!"
"OFF TAMAM BE SUSTUK"diye karşılık verdi Jack."Gerizekalı"diye mırıldandı arkasındanda.
"Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum geldiğimde hazır ol."diyip odasına çıktı Julia.
* * *
Julia aşağı indiğinde Jack hazırlanmış, kapının önünde bekliyordu.
"Bana bak bücür sadece 20 dakika."
"Merak etme ben onu 3 saate kadar uzatırım."
"Julia! Sana en fazla 1 saat veriyorum. O çocuğun evine falan gideyim deme sakın."
"Niye?"
"Dayı olmak istemiyorum çünkü."
Julia Jack'in kafasına bir yastık fırlattı. Jack karşılık olarak bir yastık fırlattıktan sonra bunun bir yastık savaşına dönüşmesini istemediği için dışarıya çıktı. Julia'da ayakkabılarını giyip arkasından çıktı.
* * *
Julia ve Jack Emily'lere geldiğinde saat 12'yi bulmak üzereydi.
Julia Emily ve annesiyle selamlaştıktan sonra bir kaç sokak ötedeki kafeye gitti.
Kafede çok kişi yoktu,aslında Julia cuma gününü o gün Godric's Hallow'un sakin olduğunu bildiği için seçmişti.Kafeye girdiğinde bir masaya yaslanmış onu bekleyen Reg'i gördü.
"Reg!" Koşup Reg'in boynuna sarıldı Julia. Reg elini Julia'nın beline sarınca içini tuhaf bir huzur kapladı.
"Ben iki tane kaymak birası alıp geliyorum." Reg giderken sandalyeye oturup saate baktı Julia. Saat 12.10'du yani Jack'e göre 50 dakika Julia'ya göre 2 saat 50 dakikaları vardı.
Reg masaya elinde iki bardakla geldi.
Julia bardaklardan birini almak için elini uzattı.
"Vermem."
"Ne?!"Julia fazlasıyla şaşkındı.
"Öpücüğümü almadan vermem."
...
çok kısa oldu biliyorum