24. Bölüm

50 4 4
                                    

Yağmur damlalarının cama vururken çıkardığı ses anlamsız bir şekilde çok huzurluydu,tatilde öğrendiklerinden sonra içindeki huzursuzluk bitirmek için yaptığı şeylerden biriydi bu,cama yaslanıp yağmuru dinlemek.

Kompartıman kapısı açıldı.

"Julia!"

Julia cama yasladığı kafasını kaldırıp baktığında Reg'i gördü.

"Gelsene."

Regulus, Julia'nın karşısındaki koltuğa oturdu.

"İyi misin?"

"Hayır,sen?"

"Boşver beni,ne oldu?" dedi Reg yüzünde endişeli bir ifadeyle.

"Son zamanlarda yetişkinlerin bizden bir şeyler sakladığının farkındaydım,ama bu kadar büyük bir konu,hemde tehlikeli,bizden saklamaları doğru değil!"

"Ne?!,ne saklıyorlar?"

"İlk önce gazete almamız yasaklandı sonra bakanlık güvenlik kurallarını artırmaya başladı,karanlık şeyler oluyor."

Reg oturduğu yerde kıpırdanmaya başladı,kaygılı ve stres olmuş gibi bir hali vardı. Sonra Julia'nın yanına geçti.

"Julia ateşin falan mı var, Hogwartsa vardığımızda Madam Pomfrey'e görünmek ister misin?"

"Anlamıyor musun? Karanlık olaylar oluyor ve Sihir Bakanlığı bunun üstünü örtmeye çalışıyor,olaylardan ögrencilerin haberdar olmasını istemiyorlar,tehlikedeyiz,hepimiz! Annemler 1 hafta önce Sirius ve James'e bir şeyler anlattılar endişeli, korkmuş gözüküyorlardı,sordum ama James dikkatli olmamız gerektiğinden başka bir şey söylemiyor."

"O kadar önemliyse yakında haberimiz olur,merak etme."Reg'in yüzünde rahatlatıcı bir ifade vardı.

Julia başını Regulus'un omzuna koyup yağmur damlalarının sesini dinlemeye devam etti.

***

Biliyorum çok kısa oldu ama bu hafta içinde bir tane daha bölüm atmaya çalışacağım.

Julia PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin