Julia pijamalarını değiştirdiğinde Lily çoktan mutfağa inmişti bile. Julia merdivenlerin son basamağındayken James'in odasının kapı sesini duydu."Günaydın Julia."
"Gün ayalı çok oldu abi."
Sirius'la Jack'de odadan çıktı.
"Kahvaltı hazır mı?"dedi Jack.
"James hazırlarsa hazır olacak."
"Niye ben hazırlıyormuşum?"
"Mutfağa bak anlarsın."
James mutfağa giderken Jack ve Sirius da birbirlerine yastık fırlatarak salona gittiler. Bu sırada Julia; Marlene,Dorcas ve Mary'i uyandırmaya çıktı. Ama odaya girdiğinde onlar çoktan uyanmış yastık savaşı yapıyorlardı. Tabi Julia da bu savaştan nasibini aldı.
"Tamam,yeter artık.Kahvaltıya inelim."
"Kahvaltı mı hazırladınız?"
"Biz değil, Lily'le James hazırlıyorlar."
"Ooooo"deyip koşarak aşağı indi Marlene.
Dorcas da arkasından koştu.
"Senin fikrin miydi?"diye sordu Mary.
"Ne?"
"Lily'le James'i yalnız bırakmak."
"Yani tamamen benim fikrim değildi, Lily zaten mutfaktaydı bende James'i yardım etmesi için yanına gönderdim."
Onlarda diğerlerinin yanına indiler. Onlar aşağı indiklerinde Lily'le James sofrayı çoktan kurmuştu. Lily lavaboya gideceğini söyledi sonra. Sirius hemen sofraya çöktü, James de onun yanına tabi. Diğerleride James'in sağını özellikle boş bırakacak şekilde oturdular. Ve ne tesadüf Sirius'un karşısındaki sandalyeye Marlene oturmuştu. Julia bunun bir tesadüf olduğunu düşünmüyordu.
Lily birkaç dakika sonra geldiğinde onlara "Ne halt etmeye çalışıyorsunuz siz!?" gibisinden bir bakış atıp James'in yanına oturdu. Ikiside yemek boyunca birbirlerinin yüzüne bakmadılar. Kimsedende çıt çıkmadı zaten, herkes uyku sersemiydi.
Kahvaltı bittikten sonra Lily,Dorcas ve Mary çok fazla durmadılar, biraz sohbet edip çıktılar. Marlene'de James'lerle biraz okul dedikodusu yapıp sonrada okulda yapıcakları haylazlıklarla ilgili birkaç plan geliştirip gitti, Marlene gittiğinde saat 3'e geliyordu.
Julia'da Sihir Tarihi ödevini bitirmeye koyuldu,lanet olası herif neden bu kadar çok ödev vermişti ki sanki?!