Arayıcı

113 12 6
                                    

"Hey, James!"

"Ne var, bücür?"

"Kes sesini, bir şey soracağım."

"Evet?"

"Quidditch takımına katılmam hakkındaki teklifinin hala geçerli mi?"

"Evet."dedi James oturduğu ,şöminenin önündeki, puf koltuktan kalkarak."Fikrini mi değiştirdin?"

"Evet."

"Aferin bücür."

"Kes sesini." Julia kızlar yatakhanesinin kapısına doğru yürürken James arkasından seslendi.

"Ha, bu arada ilk antrenman yarın."

Julia, James'in bu kararı şuan verdiğine adı kadar emindi.

                            * * *
Soyunma odasında maça çıkmak için hazırlanırken Julia'nın heyecandan her yeri titriyordu.

"Sanki Dünya Kupası Maçı'na çıkıyorsun, alt tarafı Slytherin'le ufak bir maç."

James'in bilmediği şey Julia'nın maç için değil rakip arayıcı için heyecanlandığıydı.

Birkaç dakika sonra herkes hazır bir şekilde sahaya çıkmışlardı. Julia ,tam karşısına, Regulus'a bakınca kalbinin titremesine sebep olan bir şey oldu, Reg'de ona bakıyordu,hemde gülümseyerek. Julia'nın kalbi çıktı çıkacaktı. Ama bunu belli etmemeye çalıştı çünkü Jack'in gözlerinin onların üstünde gezindiğini hissediyordu.

Hava rüzgarlı olmasına rağmen çok sıcaktı, yada ona öyle geliyordu. Yanaklarının kızardığına emindi, çünkü yüzü sanki önünde ateş yakılmışçasına yanıyordu.

Sonra düdük sesi yankılandı Julia'nın kulaklarında.

Dikkati o kadar dağılmıştı ki,Carrow'la James'in birbirlerina attığı öldürücü bakışları ve tribünlerde çıkan kavgayı fark etmemişti.

                          * * *
Gryffindor Ortak Salonu'nda bayram havası hakimdi, sezonun ilk maçını onlar kazanmıştı!

Julia soyunma odasından çıktığında diğerleri çoktan Ortak Salona gitmiş Sirius ve James'in mutfaktan bir şeyler aşırmasını bekliyordu.

Julia odadan çıkmak için kapıyı açtığında kapının diğer tarafında onu biri bekliyordu, Regulus Arcturus Black.

"Merhaba."Julia bunu söylerken aynı zamanda Reg sesinin titrediğini fark etmesin diye içinden dua ediyordu.

"Merhaba, şey diyecektim, bu gün çok iyiydin, yani maçta."

"Teşekkür ederim,sende."Julia yanaklarının kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirdi.

"Gözlerini kapa."

"Ne?"

"Gözlerini kapa,lütfen ve ben aç diyene kadar açma."

Julia Regulus'un dediğini yaptı. Acaba Reg ne planlıyordu, aptal bir şaka mı?

Bir kaç saniyeliğine sessizlik oldu. Sonra Julia dudaklarına kondurulan küçük buseler hissetti,kalbi yerinden çıkacaktı ve Reg'inde bunu hissettiğine emindi. Sonra Reg dudaklarını ayırdı ondan,ve gitti.

Julia gözünü açtı şatoya doğru giden Reg'i gördü.

Bir kaç dakika orada,sessizlikte kalbinin yavaşlamasını bekledi. Sonra yukarı çıktı.

Ortak Salona girdiğinde alkıs ve ıslıklarla karşılandı, ama o partiye katılmayacaktı.

"Dumbledor sene sonu o kupayı bize verecek!"

"Gerek yok ben ödülümü aldım,abi."

"Ne?!"James bi kaşını kaldırmış ona bakıyordu.

"Kimden aldınız ödülü küçük hanım?" dedi Sirius arkadaşı gibi şaşkın sanki "hayırdır?" diyen garip bir suratla.

"Kardeşinden." Julia; James ve Sirius'un ağzı bir karış açık suratlarına bakıp yatakhaneye kaçtı.

Kapıyı kapatıp içeriden gelen "Ooo!"lamaları ve Jack'in "Seni hain!"diye bağırmasını duymazdan geldi. Şuan tek istediği yatağına yatıp, etrafındaki perdeleri kapatıp o anı tekrar tekrar yaşamaktı.

Julia PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin