Biliyorum, çok yoruldun!..

6 0 0
                                    

Konu başlığını görüp geldiysen aramıza hoş geldin. Biliyorum, çok yoruldun. Gündemlerden, streslerinden, aklındakilerden, işten, ilişkilerinden, etraftan, her şeye koşturmaktan, derslerden, ama en çok da kendinden. Bazen ne kadar dönsen de hayatın hep aynı noktasında kalıyor gibi hissediyorsun belki de. Elmaslar baskı altında oluşur.Zeytinyağı çıkarmak için zeytinlerin sıkılması gerekir.Tohumlar ise karanlıkta yetişir.Ne zaman kendini sıkılmış, baskı altında veya karanlıkta hissedersen dönüşüm yakındır demektir... İçindeki bulunduğun durum her ne şekilde olursa olsun enerjini ve kendini yönetmeyi başarırsan işte tüm oyunlar değişir. Beynini yönetmeyi bilirsen, hayattan inanılmaz bir zevk alırsın, kendinin koskoca bir evren içinde inanılmaz bir mucize olduğunu bilirsen kendini de bilirsin, yediklerini, içtiklerini bilirsen seni çok iyi bir psikolojik  sağlamlık, hayatında uyum-denge ve irade bekliyor olacaktır. Kullandığın her ama her şeyin doğal olmasına dikkat et, bunlar beynini etkileyen en önemli faktörler. Biz en büyük mucizeyi hep dışarıda arıyoruz. 'Bir mucize olsa ve şu istediğim olsa.' şeklinde düşünüyoruz. Düşünme şeklini değiştirirsen hayatın her anında keyif alacaksın. Neye inandığından çok inandığın şeyin seni neye ve kime dönüştürdüğüne dikkat et. Ve söylediklerine dikkat et, kaderine dönüşür. Şükür et, her sabah kalktığında kendine teşekkür et, bedenini sev, kilonu sev, gözlerini sev, saçlarının dalgalı olmasından rahatsız olma ve kendini herşeyiyle sev, biz farkında olmasak da kendimize iyi davranmıyoruz çoğu zaman. Kendimizle sevdiğimiz kişi gibi hatta bir çocuk gibi davranmalı, bir arkadaş gibi konuşmalıyız. Ve, bolca kitap oku; bilim, felsefe, kültür, sanat, roman, biyografi oku. Bunlar seni o küçücük dünyandan dışarı çıkarıp aradığın o tüm mucizeleri bulmaya itecek. Ve hayatın asıl sırrı ve gücünün kelimelerin gücü olduğuna şahit olduğunda, işte o zaman tüm kuralları yeniden yazacaksın. Ve kuralları yeniden yazdığında milyonlarca galaksi ve evren arasındaki yerini bulacaksın. Ama her şeyden önce bu asil duygularını kontrol et; dürüstlük, çalışkanlık ve merhamet. Çok stres yapma ve oldukça sakin kalmaya çalış, hiçbir şey bir yere gitmiyor, senin olan zaten seni bulacak. Kendini olumsuz olan hiçbir duyguya emanet etme. Ve korkma, yarından bu kadar korku duyarsan, bugünü nasıl yaşarsın? Her şey tadında güzeldir ve her insan çok özeldir. Hepimiz farklılıklarımızla güzeliz. Farklılıkların güzelliğinin tadına var. Bu seni daha donanımlı yapacak.

Şikayet etme, işte şimdi ,kendini yeniden inşa et!


Okuduğun için teşekkür ederim güzel insan, yolun hep açık olsun!

 Eğer bana ulaşmak istersen :

Youtube kanalım : https://www.youtube.com/@Hilalbook/shorts
Kitap kanalım: instagram.com/hilalbook




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin