YENİDEN BAŞLA !

104 2 0
                                    

Bugün tüm öğrenciler eğitime başladı. Bazıları eğitime stresli başladı,bazıları nefretle başladı. Aslında nefret etmek için sebepleri var. Umutları ve hayalleri.. Bırak ne derlerse desinler, eleştirsinler seni, hayallerini. Senden isteğim sadece göster onlara  senin farklı olduğunu.

 Bugün yepyeni bir gün, mevsim hala yaz, umutlar ve hayaller hala aynı, ve değişen sadece sen. Göster onlara! Değiştiğini göster, onlardan farklı olduğunu göster. Onlara senin 'SEN' olduğunu göster. Çünkü hayata yalnızca 1 defa geliyoruz, yalnızca 1. Umutlarımla, sevdiklerimle, pişmanlığımla, nefretimle  buyum ben . Bu senin değil benim hayatım. 'Canım ne isterse onu yaparım. ' Bu cümleyi unutma. Her vazgeçişinde, her kaçışında hatırla. Çünkü her kaçış bir başlangıçtır. Hayatının değişim noktasıdır. Şunu unutma ki ; 'Düşen değil, ayağa kalkmayan kaybetmiştir.' 

Diğerleri gibi korkma, korkma ki, onlar senin başka olduğunu anlasınlar.

Onlar kendileri yapamadığı ve korktuğu için sana da  yapamayacağını ve korktuğunu söylüyorlar, ama sen onlar değilsin.

.

.

.

.

  

Sen 'başkasın,farklısın.' Her zaman da öyleydin, işte bu yüzden hayalinden asla vazgeçmedin, pes etmedin,terk etmedin.


Ve şimdi sıkı hazırlan, yarın okula bambaşka gideceksin, farklı olduğunu göster onlara!

....

DEVAM EDECEK...

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin