Vazgeçmek mi ?

54 1 1
                                    


Vazgeçmek mi ? Ciddi misin? Herşeyi sadece tek bir şey uğruna mı terkediyorsun, hadi ya.

Uğruna savaştığın şey tek bir engelle yıkılıp geçilebilecek birşey mi, ha?

Nasıl kolay vazgeçebiliyorsun, nasıl, nasıl! Nasıl böyle yaşamayı göze alabiliyorsun!

Buraya gelebilmek için canın oldun, zamanını, çalışmanı, hayatını verdin onun için, nasıl hayalinden kolayca vazgeçebilirsin,nasıl!

Eğer birşey varsa ortada, onu düzeltmeye odaklan, kimseye kızma, eleştirenlere, kendine kızma. Bu anın olması gerekiyor ki kazanasın, yapasın. Yarışmalarda birçok engeller bulunuyor, 1 engeli aşabilirsin, 2 engeli de ama 3.sünü aşanlar geçebiliyor , 3.cü adımı geçtiğinde sen kazanmış oluyorsun. Yıllar önce, yani 10 yıldır hayalini kurduğum şey olmaz diye düşünürdüm hep, olmayacak, olmaz, hayır, baksana ne söylüyorlar, sevmiyorlar , hep engelliyorlar, basit görüyorlar, dedim kendi kendime yıllarcaa. Çünkü bunları herkes yapabilir, herkes bunu olacağım diyebilir, çünkü herkes söyler, ama kimse yapmaz,yapamaz.  Bana küçükken hep zor seviyorsun derlerdi. O günden beri hep zoru seçtim. Evet birşey zorsa onu zor yaparım ama gerçekten isteyen yapar düşüncesiyle çıktım yola. Ve bu engeller hayatımın sadece o döneminde değil her gününde, her saatinde, saniyesinde, her yıl.. Şuan bile bunun için mücadele ediyorum. Kimsenin umrunda dahi olmasa birçok şey doğru ya da yanlış eğer gerçekten ve gerçekten seviyorsam bunu yapabilirim dedim kendi kendime.Birçok insan reddetse de, sevmese de, bu olmaz dese de,eğer ben onda kendimi arıyorsam devam edeceğim. Ne pahasına olursa olsun. Evet, çünkü ben zor seviyorum, ulaşılmazı istiyorum.Çünkü kendimi arıyorum her yerde ve bulana dek, asla durmayacağım. Çünkü hayat zor evet ama çok değerli. Ona anlam, değer katan da zor olması. Bunları da değiştirecek olan sensin.Hayata anlam katan da sensin. ne olur kendinden vazgeçme!

Dünyaya 1 kez geliyoruz, sadece 1 kez.Ufak tefek şeyleri kafana takma onlar senin yıllar sonra hayatının güzel olması için bina tuğlaları. Bu senin hayatın, yaşa gitsin.

 ASLA KENDİNDEN VAZGEÇME , ASLA!! 

VE UNUTMA; ARADIĞIN ŞEY SENİ ARIYOR.!


Sevgiyle kal,

Hilal

...

YOUTUBE > https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin