BU YAZIM SENİN İÇİN

57 5 2
                                    

Merhaba, bu yazım senin için.

Her neredeysen ve ne yapıyorsan, bil ki ben de seninleyim. Bu yolda asla yalnız değilsin, beraber yürüyoruz bunu sakın unutma. Ne yaptığın ya da ne yaşadığın kimseleri ilgilendirmesin çünkü ne yaşadığını onlar bilmiyorlar. Hiç bir zaman da bilemeyecekler ta ki başlarına gelene kadar. Şu an belki istemediğin bir yerdesin belki de huzursuz ve kaygılısın. Başta dediğim gibi asla bu duyguyla başbaşa olduğunu hissetme. Senden daha kötü tecrübeler yaşayanların hayatlarını oku onlarda kendini bulacaksın. Sevinçler paylaştıkça artar, üzüntüler de paylaştıkça azalır. Hiç bir zaman pes etme. Evet bugün ruh halin iyi değil belki. Ama birgün başaracaksın ve ben buna can-ı gönülden inanıyorum. Ba-şa-ra-cak-sın!
Başın sıkıştığı zaman ve çukura düştüğün anda unutma ki orası kaderinin değişeceği yerdir. Sen doğru yoldasın, mükemmelsin, harikasın, senden bir tane daha yok şu hayatta. Bir anlık bir stres için sakın kendini kaybetme, sakın kendini üzme. Sen doğruysan eğer her şey sana gelecek bunu asla ve sakın unutma. Enerjini yüksek tutarsan yüksek enerjili insanlar ve fırsatlar hep yanında olacak ve hep huzurlu hissedeceksin. Kulağına her daim küpe olması dileğiyle.

Eğer bunaldığınız bir probleminiz varsa lütfen bana mesaj atmaktan çekinmeyin laf aramızda 😉. Eğer sorunun üzerine gitmezseniz  sorun sizin üzerinize gider ve ileriki zamanlarda o problemler üst üste biner ve sorunları çözmekte zorlanabilirsiniz. Ben buradayım !

Bol sevgi ve bol kucak dolusu enerji yolluyorum size..
Sevgiler, Hilal

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin