Bölüm 17 : Güç

311 1 0
                                    

Herkese yeniden merhaba, yeni bir gün; yeni bir başlangıç, yeni bir vücut; yeni bir insan demek. Yeni bir insansa; bambaşka bir ruh demek.İçimizdeki negatif şeyleri atabilirsek o zaman yenilenmiş oluruz. Aslında yenilenmek demek, arınmak demek, yeniden güçlenmek demek, değişen bir şey yok,sen yine sensin. Kaşınla, gözünle, bedeninle, yine aynı sensin aslında, aslında ruh da aynı ruh. Ama ruhu değiştiren, onu bambaşka biri yapan birşey var. Ona imkansızı düşündürüp, onu sonsuza götüren biri var, birşey var : "Tutku". Belki de kimimiz buna "umut" deriz.
İkisi ne kadar benzer gözükse de biraz farklı aslında.. Umut olmadan tutku olmaz. Biri olmadan diğeri olamaz. Olmaz değil, olamaz. Hayatta herkesin yeniden dirildiği bir gün vardır. Elbette ki vardır. Bu bekleyiş kendini sabırla gösterir. Çok ilginçtir; Hayat her bir bekleyişi farklı kelimelerle güzelleştirir, ifade eder. 1 kelime , 5 harf, ama bir ömür bekleyiş... Anlamı daha yoğun elbet.
Hayatta herkes birşeyden güç alır. Kimi müzikten, kimi duadan, kimi insandan, kimi bir sözden, kimi bir denizden, kimi bir damladan... Damla deyip geçmeyin, anlamı çok büyük.
Herkesin yaşadığı şeyler farklı, her hücre, her kelime, her ruh, her yürek.. İnsanı yeniden hayata bağlayıp ayakta tutan o güçtür. Umutsuzluğu reddedip umut vaadeden, imkansızı biritip imkanı veren, yüreğine bir heyecan ve umut verip seni yeniden keşfedip döndüren, değiştiren, bambaşka biri yapan. İnsan sevdiği şeylerle birliktedir. O şey görünse de, görünmese de... Buna rağmen inanıp tutkuyla, aşkla giden insana yol, her zaman ama her zaman açıktır. Sen yeter ki kalbini açık bırak herşeye. Kalbinle yaptığın herşey mutlaka geri dönecektir sana. Belki burada, belki başka bir yerde.. 1 kelime bir hayatı anlatır. Hayatta hangi kelimeye denk gelip ne ifade ettiğimizi bilmiyoruz ne yazık ki. Ama hayat sen yaşarken sen bilmeden farkettiriyor. Sen kalbini ferah tut bilmesen de olur. Çünkü bilirsen belki de o şekilde yaşayamazsın. Bazı şeyler bilinmeden güzeldir. Bazı rüyalar söylenmeden güzeldir. Bazı şeyler ise bir ömür bekleyiştir.

BANA ULAŞIN :

Youtube :

https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber

İnstagram : https://www.instagram.com/hilalhanli/

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin