Birşeyi duyduğunuzda yada gördüğünüzde kalbinizde kelebekler uçuşuyormuş gibi olur. Eğer bir şeyler hissediyorsanız, bu aşktır, yani o şeyi gerçekten seviyorsunuzdur. Siz farkında olmasanız bile, kalp beyinle iletişime geçerek sizi uyandırır. Bazılarımız mesela, aranızda matematik sevenler vardır elbette, fakat biz sevmeyenler için adı geçtiğinde hafif bir mide bulantısı gelir gibi olur.Bazılarımızda bu gerçekten oluyor. :) Konuyu dağıtmayalım. Bazılarımız şu soruyu soruyor :" Sevdiğim bir mesleği nasıl öğrenirim, ya da şuan tam olarak sevdiğim bir meslek yok." Diyenleri duyuyorum şu aralar..
Cevap aslında basit ama biraz zaman alan bir soru , kendini farketmekle alakalı bir soru, yeteneklerini ve sevdiklerini farketmenle alakalı.
Bazılarımızda yetenek kendini zamanla gösterir. Nasıl mı? Mesela, 2 çocuk düşünün. 2 si de aynı yaşlarda, farklı mekanlarda, aynı dersleri görüyolar. Ama birinin çevre imkanları ona yeteneğinin farkına varmasını sağlıyor. Diğeri ise çevresinde imkan olmadığı için bazı yeteneklerini keşfedemiyor.
Bir ikincisi ise, başta da belirttiğim gibi, eğer bir şeyle ilgilenirken, ne kadar ilgilenirsen ilgilen sıkılmıyorsan, boğulmuyorsan, o işi her defasında heyecanla yapıyorsan işte senin mesleğin o!.... Gerisi sana kalmış, dediğim gibi bazen de erken farkedebilirsin...Bu zamana ve çevrene ve sana bağlı...
Yönetmen mi olmak istiyorsun, ol! Sonuna kadar , devam et, çoğu kişi yaptığı şeyin karşılığında engelleri fırsat bilip kendini kandırıyor.Halbuki o engeller olmadan sen o işin doğrusunu öğrenemezsin. Hayat biraz dabır gerektiriyor. Biriktirene ;)"Hayat" kelimesi kendini burada belli etmeye başlıyor işte...
Sonraki bölüm de görüşmek üzere,!
İyi çalışmalar hepinize..
BANA ULAŞIN :
Youtube :
https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber
İnstagram : https://www.instagram.com/hilalhanli/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINAV / MOTIVASYON
RandomHerkese merhaba, Bu hikayeyi yazmamdaki amaç: sensin. Bırak her şeyi, aş kendini. BANA BURADAN ULAŞABİLİRSİN : YOUTUBE : https://www.youtube.com/@Hilalbook/shorts INSTAGRAM : https://www.instagram.com/hilalbook