Bölüm 7 : Hobiler

874 26 0
                                    

Herkese gecenin 12 sinden merhaba! Umarım gününüz güzel ve dinç geçmiştir. Bugün neler yaptınız?Neler çalıştınız? Nereye gittiniz? Ne oynadınız? Kısacası gününüzü güzel geçirecek şeyleri yaptığınızı umut ediyorum. Bugün, bu yazıyı okumakla beraber, sizlere 'hobi' konusundan bahsetmek istiyorum.

Çevremizi izlediğimiz süreç boyunca, ''Senin sınavın var, onu bunu boşver, sınava çalış!'' dediklerizi duymuşuzdur. bana yanlış geliyor, aslında doğru olabilir, ama gerçek değil.

Tabii ki her saniye ders çalışılmaz, her saniye hobi yapılmaz, ikisini de dengede tutmak gerek. Terazi gibi, eğer dengede tutulmazsa, bir süre sonra birinden sıkılmaya başlıyorsunuz. Büyüklerimiz aslında haklılar, bizi bu konuda desteklemek istiyorlar, en güzel yerlere gelmemizi, en güzel şeyleri bizim için istiyorlar, eğer biz mutlu olursak onlar da olacaklar. Bazı annelerimiz var, çocuklarına destek ve gaz veriyorum diye bağırarak işlemi kökünden halletmeye çalışıyorlar. Bunu onlar da çok iyi biliyorlar ki, bu şekilde hiçbir sorun halledilmez. Başlarda da belirttiğim gibi, bazı öğrenciler ''Benim sınavım var, hobilerime çalışamam.'' Bu öğrenci ya inek' diye tasvir ettiğimiz ya da stresten patlayan öğrencilerden olması muhtemeldir :) Sizce bu söylem iyi- kötü mü yerine doğru mu gerçek mi?

Bence, bizce, sizce ; Eğer şuan yaptığım herhangi birşeyden sıkılıyorsam, rahatlamam için kaçtığım şey aslında bir tenefüs yada ara değil, kalbimi oraya çekecek hoşlandığım bir şey, hobi ...

Bir arkadaşımızdan şunu duymuştum; '' Cansel ingilizceyi çok seviyor, sabahlara kadar çalışıyor,sabahlıyor.'' Tabi bu ilk başta gülmeme sebep olmuştu.:) Ama bir nedendendir ki, bir zaman sonra siz de sevdiğiniz birşeyi yaptığınızda yorulmuyorsunuz ve siz farketmeden sabahlıyorsunuz, hatta o film sahnelerinde gördüğümüz sahte değil, evet, sabahlıyorlar :D

Gel gelelim bize..... Sabahlamak çoğunlukla teknoloji ürünlerinde geçerli. :D Bu da bir gerçek. Çünkü tüm dünya orda, onun içinde, senin hobilerinle ilgili herşey. Bilgi orda,çünkü bilgi bir hazine..

Şuan kafam gelgit yaşıyor, bugünkü derslerimden dolayı, üniversitemde gözüm 5 saat boyunca bilgisayara baktığı için biraz ağrıyor, ama bu yazıyı yazmak beni rahatlatıyor, ve de okuyanlarımı görmem, yazılarımı okuyan her bir cana teşekkür ederim. Hatta şuan başımın patlamak üzere olmasına rağmen halen odaklanmaya çalışıp yazmama neden olan her bir okuyucuma candan teşekkür ederim. Çalışmaya devam... FİGHTİNG!!!! Herkese iyi ve dinç uykular!

BANA ULAŞIN :

Youtube :

https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber

İnstagram : https://www.instagram.com/hilalhanli/

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin