Bölüm 6 : Ertelemek

1.1K 21 0
                                    

Herkese iyi geceler , bugünki yazıyı gece yazıyorum, şu an saat 11.33, umarım gününüz güzel ve sakin geçmiştir. Dilekler çok önemlidir, bu yüzden dileklerimizin pozitif olması dileğiyle diyerekten konuya giriyorum Bugün kimimiz yorgun, kimimiz ödev yapıyor, kimimiz ise bitap düşmüş bir halde.. Yani anlaşılan o ki, aramızda normal yok. Yarını düşündüğünüzde," bugün yarın için ne yaptığınız?" sorusu aklımıza gelince ve bu soruya gerçekten cevap verebiliyorsak, yarın için endişemiz yarıya inmiş oluyor, yarına sadece yarının neler getireceği heyecanı kalmış oluyor. Bu da akla şu soruyu getiriyor: "Yarından korkarken bugünü nasıl yaşayacaksın?" Aranızda Aamir Khan'ı tanıyan varsa bilir, tanımayan varsa Aamir Khan'ın' 3 idiots" filmi gerçekten bu konu üzerine de hakkını veren bir film. Bu adamın çoğu filmlerine hayranım, çünkü filmi senin gözünden anlatıyor, o da ayrı bir strateji..
Neyse nerede kalmıştık..Hahh!
Yarından korkan insan bugünü nasıl yaşar? Bu soru akla tek çözüm getiriyor, "Ertelememek".Bugünün işlerini bugün yaparsan, yarının işlerini yarısını tamamlamış olursun aslında.. Bu günlük hayatında oldukça karşına çıkıyor.Bugünün işini yarına bırakmamak. Yorucu olsa da, bu sözü uyguladığımız zaman stresi, heyecanı ve de korkuları alaşağı etmiş oluyoruz, ama devamlı yaparsak.
Uykunuzu bölmeden herkese stressiz, sakin kafa ile iyi uykular diliyorum. Yarın için dinç kalkmak dileğiyle..

BANA ULAŞIN :

Youtube :

https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber

İnstagram : https://www.instagram.com/hilalhanli/

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin