Bölüm 13 : Ekstra

354 5 0
                                    

Herkese merhaba. Bugün saatlerinizi geri almayı unutmayın, yarın da saatleri karıştırmayalım.Okullarımıza da geç kalmayalım. Bugün neler yaptınız? Çözebilemedikleriniz var mı benim gibi?. Yine akşam yazıyorum. Sınava yakın geceleri çalışanlarınız var mı aranızda? Ya da geceleri uyuyamıyorum diyenleriniz varsa deneyimleerim ve tecrübelerim sonucu sizinle paylaşmaya hazırım. NOT: Hepsi denenmiştir.
Okuldan sonra ders çalışmak için geceye kalanlarız varsa aranızda, ayakta kalmak için kahve içmenizi öneririm.Hem de şiddetle. Ama fazla kafein almamak şartıyla. Çünkü ben biraz fazla kafein delisiyim, bu yüzden midem mahvolmuştu.
Eğer geceleri uyumaya çalışıyorum diyenleriniz varsa çay öneririm. Ama öyle normal çay değil de bitki çayları... Buna en güzel örnek papatya çayı...Yine melisa ve adaçayı da takip edilebilir çaylardan. En etkilisi ( bana göre) papatyadır. Ne kadar içerseniz için fena yapmıyor. Bu söylediğim 3 çayın en önemli özellikleri stres, yorgunluk ve uykuyla başedebilmeleri. Vucüt için yaratılmış harika çaylar. Ha! Ben bunları içemem , içmem diyeniniz varsa da bir önerim yok Şu an aklıma gelmiyor. Koyun sayın siz. İşe yararsa..şu an fıstık yiyorum ( ayıptır söylemesi) boğazımda kaldı şu cümleyi yazarken bu arada bir takipçim bana mesaj attı ygs önerileri hakkında, ama geri dönmedi, sanırım biraz çekindi ya da görmedi, buradan sesleniyorum. Her konu için yardımım dokunursa ne mutlu benim için. Siz çalışmanıza bakın. Bem hemen şuralardayım...
İyı çalışmalar ve iyi geceler herkese.. Bol şanslar, yılmak hiçbir zaman yok!
NOT : MOTİVASYON VİDEOLARI İSTEYEN VARSA MESAJ ATSIN. KEŞFETTİĞİM ÇOK GÜZEL VİDEOLAR VAR. AYRIYETEN BURADA SİZİNLE PAYLAŞMAKTAN MUTLULUK DUYARIM.

İyi geceler!

BANA ULAŞIN :

Youtube :

https://www.youtube.com/channel/UCl9nLpKspXHbEY4jLEtggiw/videos?view_as=subscriber

İnstagram : https://www.instagram.com/hilalhanli/

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin