GÖSTER KENDİNİ!

59 2 0
                                    

Hiç herşeyin üst üste gelip senin kendinden geçtiğin, etrafındaki herşeyden vazgeçtiğin zamanlar oldu mu? Hepimizin zaman zaman olmuştur, hatta belki de bugün olmuştur. Ama hepimiz çabalıyoruz, kazanan da kaybeden de, neden biri alırken diğeri kaybediyor, ? cümlesini duydum geçenlerde birinin ağzından. Kaybeden kim, ne yaptı da kaybetti? Peki ya kazanan kim? Ne yaptı da kazandı? Oysa ikisi de direnmemişti mi etrafındakilere. O zinciri kırmayı ikisi de haketmedi mi?

Çünkü kaybedenin kaybedebileceği birşeyi yoktu. Çabalarken de pes edeceğini biliyordu, biliyordu işte çünkü herşeyini kaybetmişti: en çok da kaybetmemesi gereken şeyi kaybetmişti, bu yüzden hep kaybetti sonsuza kadar.

O neydi biliyor musun, kaybedenin kaybettiği, kazananın ise sadece onun yüzünden kazandığı?

'' İnanç. ''

O hiç inanmadı, kaybetti herşeyini, en çok da kim olduğunu, pes etti.

O kazandı, neden biliyor musun sadece inancı vardı ve 'gerçekten inandı.'

''İnanç insanın dünyayı değiştirmesine bedeldir. İşte inanç bu yüzden çok tehlikelidir.''

demişti biri bana rüyamda, o sözü ölsem de unutamam. Senin kim olduğunu inandıkların belirler; seçimlerini de kararlarını da. İnanç öyle bir şeydir ki önce küçük bir damla gibi başlar, sonra yavaş yavaş sızar içine, sonrasına bir okyanus haline gelir ve bir daha küçültmezsin.
Kim olduğunu mu merak ediyorsun? İnançlarınsın!.. Neye inanıyorsan sen 'O' sun. Asla, ama asla pes etme. Her neye mal olursa olsun. Gerçekten yürekten inananlar kazanırla bu hayatta, ve sadece sen kazanmazsın, sevdiklerin ve etrafın da kazanır, herkes kazanır. Kaybedersen, büyük bir bedel ödersin, niye biliyor musun, inanmadığın için...

Her neye inanıyorsan arkasından delice koş, kim ne derse desin. Duydun mu beni 🙏

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin