Tüm soruların cevapları burada!

53 5 24
                                    

Neden dizi izliyorsun? Neden film izliyorsun? Neden kitap okuyorsun? Neden piyano çalıyorsun?Neden dünyayı dolaşmak istiyorsun? 

Ve sen, tüm bunları neden yapmak istiyorsun?

Her gün yeniden uyanıyoruz ve yeniden yatıyoruz, ertesi gün yeniden uyanıyoruz ve yeniden kalkıyoruz. Yıllar boyunca her gün yaptığımız tek şey bu. Bir de sonu gelmeyen, yaşayıp bitirdiğin ve önü arkası gelmeyen bu karmakarışık duygular var yeniden uyandığımızda bizi bir türlü bırakmayan, ve bizim de bir türlü bırakamadığımız. Bıçak yarası gibi içimizden atamadığımız, kendimizden nefret ettiğimiz, utandığımız, suçluluk duyduğumuz, sevdiğimiz, yaralandığımız, merhamet ettiğimiz, özlediğimiz. Tüm bu duygular, hiçbiri birbirine benzemiyor, hiç biri. Her birine duyduğumuz his bambaşka. Fakat tüm bunların dışında hep aynı kalan sadece 'biz' , yani 'kendimiz' varız. 

Her gün , her gün ama her gün bitmek bilmeyen ve kaçıp kurtulamadığımız bir 'kendimiz' varız.

Buna sen diyebilirsin, ben diyebilirim, 'biz' diyebiliriz duygularımızı paylaşmak için. 

Ama değişmeyen tek şey, değişimin kendisi değil. Her gün kalkıp da bunu farkedemeyen birisi daha. Yani, 'ben'. Her allahın günü kalkıp her gün aynı şeyler, her gün, her gün! Bunu farkedemeyen sadece biziz. Yapmıyoruz sadece istiyoruz, yapmak istiyoruz. Birşeyleri farklı şeyler istiyoruz. Yabancı dil öğrenmeyi, film-dizi izlemeyi, kitap okumayı, piyano çalmayı..

Tüm bunları neden istiyorsun? Kendinden kaçmak için mi? Yoksa kendini değiştirmek-keşfetmek için mi?

*Bu sorunun cevabını bulduğunda kendinde aradığın bütün soruların cevabını bulacaksın.


Sevgiyle kal,

Hilal

SINAV / MOTIVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin