Sabah yüzüme vuran soğuk havadan dolayı saat dörtte uyandım herhalde soğuktandir yoksa ucunda ölüm olsa kalkabilecegim bir huy değil sabah erken kalkmak sonrada birdaha uykum gelmedi Natilioya sen beni kaldır derken ben onu kaldırdım kız neye uğradığını şaşırdı bana noldu niye sabahın köründe uyandın dedi cevap olarak bilmem dedim bende şaşırdım gülerek eeee hadi madem uyandın sarayı sana tanıtım dedi hemen kimseyi rahatsız edmiycek ses tonuyla olmaz uyanma saati altı degilmi dedim bu sefer gercekten kahkaha attı ayol Eva abartmış canım herhalde dedi ben şaşırarak ne yani uyanma saati yokmu dedim bu sefer tebesüm ederek hayır canım o öyle değil yani uyanma saati altı ama oncedende uyanıp ise koyula bilirsin ayrıca hastaysanda o gün yataktan hiç kalkmaya bilirsin diyerek sözünü bitirdi ben eeee Eva hastalıktan hiç bahsetmedi Natilio elbisesinin kollarını yukarı kaldırarak suyun olduğu tarafa geçip yüzünü yıkadı o sırada su sesi esligiylede cevap veriyodu Eva çok konuşmayı sevmez önemli kuralları anlatır gerisini sen zamanla öğrenirsin der geçer suyu kapatarak havluyu aldı yüzünü kuruladi ve bana yüzünü yarısını hala kurularken yarısında gosterek söyledi dimi gerisini zamanla öğrenirsin diye bu sefer bende suyu acip avucuma dolmadini bekleyerek cevap verdim evet söyledi ve söylemediği bir kurali öğrendim yüzümü yikayip ayaga kalktım havluyu elinden alıp yüzümü kuruladim hadi üstümüzü değiştirelim gezdir beni dedim yüzünde hemen tebesüm olup çocukça önce ben degistiricem sen bekle diyip koştu bende koşusuna gülerek tamam dedim o arada Venda uyandı kızar bir şekilde ne bu tantana ya dedi ben ona bakarak yok bişey sen uyu tatlım dedim tam bir annenin soylegecigi gibi sonra Natilionun ciktigini gördüm şaşırır bir tavırla ne çabuk dedim o da sende alışırsın bu kıyafeti giymeye dedi geçiştirdi henem bende bir çırpıda giyindim daha doğrusu giyinmeye çalıştım neyse sonra kapıyı sesizce kapatip Natilio konuşmaya başladı Evanin anlatmadigi kuralları ben anlatım sana öncelikle tasliktan çıkalım mı yoksa tanıtımi dedi ?ben tanıt dedim daha iyi olur benim için taslikta yemekhaneye götürdü bana burayı zaten dün girmistun biraz ilerledikten sonra bulaşık yıkanan yerleri gösterdi buradaki hizmetliler hem buladik yıkar hemde yemek yapar dedi çıktık yemekhaneden çıkar çıkmaz yine bizim yatakhanelerimize geliyordu insanlar uyuduğu için sadece koridorunu gezdik ben Natilioya dönerek hadi beni kralicelerin gitikleri yerleri göster dedim biraz şaşırmış gibi bana bakıp o zaman hamama dedi bu sefer şaşıran ben oldum neeee? Dedim en çok hamamdami takilirlar gülerek hayır ama temizlenip paklanmayi seferler hamama girdiğimizde çok güzel gül kokulari vurdu herhalde gül kokulariyla yikanirlar dedim gülerek evet dedi hamam çok büyüktü hemde çok pekala bizim yikandigimiz yer nere dedim kapıya yönenelerek burada dedi kraliçeyi yıkarken bizde yikaniyoruz o ara ama istersen ondanda bağımsız yikana bilirsin tabii başka yerdede var bir hamamizin hadi çıkalım dedi tamam dedim hemen yönümüzü ladylerin odasınin olduğu koridorlara verdik çok uzun değildi odalarida o kadar büyük gorunmuyordu uyanmadinlar diye hemen çıktık bana bakarak bazı ladylerimiz çok şeytan dedi aman aman dedi benden duymuş olma ama şeytani kafesinden çıkarıp geri koyarlar yani kralicelerimizden daha çok onlarin gözüne batma dedi sonra Kraliçe Lorahin olduğu odalarin koridoruna gelir gelmez Eva çıktı karşımıza bı an korkup çığlık attik hortlak gibi çıktı karşımıza bide bagirdigimiz için kiziyodu sonra güldü Blas bakiyomda saat altıda kalkmaya alıştın bile Natilio gülerek ne demek saat dörtte kalktı kendiyle benide uyandırdı bı gulusme yaşandı aramızda Eva hemen bize bakarak haydi işlerinize koyulun saat altı şimdi görevliler gelicek dedi ben şaşırarak saat altı oldumu dedim içimden hemen Natilioyu takip ederken ona ne çabuk geciyo zaman burada dedim zaman aslında aynı dedi bı yerden bı yere gitmek çok vakit aldığı için zaman çabuk geçiyor gibi geliyor insana ama zamanla alışırsın bu böyle kalacak değil dedi hadi hizlanalim dedim oda başıyla onayladı boş vakitte sarayın hepsini sana gezdirip bilmediğin kuralları tabii daha ogrenmediklerini anlatırım sana dedi. Ben bı icimden yine ofladim şimdiden yolları unuttum bile harita bilgisi gibi çok zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kraliçe,nin Doğuşu
Historical FictionMerhaba benim adım Blas ben büyük ve saygıdeğer bir ülke,nin kraliçesiyim bu hikayede nasıl köylü bir kiziyken bir kraliçe olduğumu öğreniceksiniz en önemlisi igorla gerçek ve sonsuz olan aşkimizi öğreneceksiniz haydi benim bu zorlu ve sürükleyici...