Hekim

7 3 0
                                    

Hekimi sabah yanıma geldiğimde derdimi anlattım her ayağa kalktığımda başım donuyor diye hastalıkları ve bende olduğu şüpelendirdiklerini söyliycekti ama ben boşuna hepsini söylemeyin supelendiklerinizi söyleyin dedim
1: Yorgunluktan olabilir.
2: Fazla güneş kalmaktanda olabilir
3: Migreninde olabilir
Dedi ben migrenin yok yorgunda değilim ama bu aralar bahçeye çok iniyorum dedim Katarina bana bakarak ama golgelikte güneşte degilsinki dedi hekim birşey daha var dedi Katarina benden önce ne dedi pekala bana bakarak gebede olabilirsin dedi ikimizin de gözleri fal taşı gibi açılmıştı ama sonra mutlu oldum hekim bunu dogrulamak için öğlen geldiğimde sizi muanede edicem dedi ben tamam dedim şimdi kraliçe Sofianin yanına gidim dedi ve onada bu müjdeli haberi veririm dedi mutlu bir şekilde tamam diye salladım sonra odamdan çıktığımda tammarowla karsilasdim gülerek Blas sensin dimi dedi evet dedim bana bakarak sen çok degerli olmalısın dedi niye dedim cevabı bildiğim halde bana bakarak İgoru küçüklükten beri tanıyorum kolay kolay kimseyi sevmez güldüm evet bu taraftan özelim hatta çok özelim dedim sürat ifadesini değiştirerek ama süren kısa olabilir dedi ben anlamadım dedim bana bakarak dedimki keyfini çıkar bu bolluk bereket liginin çünkü süren kısa dedi gidecekken elini sıkıca kavradım ben bitti demeden hicbirsey bitmez Prenses Tommkrow umarım anlamissinizdir çünkü benim burdan gitmeye hiç halim yok sonra elini bırakıp mutlu bir halde hem bugün çok güzel bir haber öğreneceksiniz dedim bana bakarak nediyon dedi ne haberi dedi ben öğrenirsin diyip gittim öğrensin bakalım gebe olduğumu yesin kendini Kraliçe Sofia hekimden öğrenmiş olacakki beni yanına çağırdı kapıya geldiğimde Evayida gördüm ama bu sefer ben elimle dur işareti yaptım çünkü ne için geldiğini biliyodum haberi öğrenmişti hiç sözümü dinlemeyen Eva bu sefer dinlemisti şimdi anladım kralın çocuğunu karnında taşımak çok ayrı birşey hele varisse o çocuk içeri girdiğimde selamladim arkasına dönmüş kraliçe bana baktı içeri girerken gel otur dedi çay ikram etti ama değişik bir çaydi bana bakarak bu benim en sevdiğim çay türü dedi ben tadarak gerçekten güzelmiş dedim kapıya bakarak hekim hanım bana bugün olanları anlattı gebe olma ihtimalin varmış ben evet Kralicem dedim gülerek harika bir haber eğer muayene edildikten sonra onaylanırsa kutlama şenlik yapalım dedi ben hiç gerek yok bu masrafa dedim bana kızgın bir şekilde bakarak yahu ilk torunum olucak tabiikide kutlama olucak dedi sonra birden kapı caldi içeri Tammarow girdi Kraliçe Sofia mutlu bir şekilde büyür tommorow bir sorunmu var dedi tommorow yok Kralicem sizi merak ettim öylesine geldim dedi Tammarow sonra bu gece için elbise seçmeye geldim dedi Sofia eee kizlar bu gece için elbise ayarlasin dedi ben dış kapinin dış mandali gibi sadece bakıyordum tommorow eee İgorun hangi kıyafeti daha çok beğenirse öyle giyinmek istiyorum dedi ben çıkım dedim bana bakarak tamam dedi ve çıktım sonra Katerinayi gördüm bahçede yanına oturdum bana bakarak halvet varmış dedi evet dedim daha demin yanlarindaydim anlamamış gibi yaptım ama anladım hani sadece kuzeniydi bana bakarak hala öyle o Sofia zorladı gördüm igoru bahçede zorladı oda mecbur kaldı bana bakarak güldü ben niye güldün dedi benim bildiğim Blas buna izin vermez dedi ben evet aklımda bir plan var ve onu gerceklestiricem hele şu hekim çabuk gelsin zaten kutlama olursa yarın olur dimi dedim evet diye cevap verdi katerina ama ne yapican İgor akşama kadar işinde calistigi için öğrenemez ben akşam ona söyleyip bu halveti bitiricem bu kadar dedim ve hadi hekimin yanına dedim ve gittik hekim beni bir yatağa yatırıp bacaklarımın arasını açtı ve muayene etmeye başladı biraz geçtikten sonra bir testte yaptırdı sonra gözün aydın gebesin dedi biz mutlulukla çıktık sonra akşamı sabirsizlikla bekledim bekledim ki o tommorow nasıl bir hayal kırıklığına düştüğünü görmek için bekledim.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin