Saray Hayatı ve Benim Hayatim

78 3 0
                                    

Ben Blas önceden topluluk sonradan ülke olmuş bir ülkenin Adverç köyünde yaşiyorum hayat burada çok normal hergün aynı işlerle uğrasiyoruz sabah kalk,hayvanları sağ,hayvanları otlat,eve gel kahvaltı hazırla sonra yine çık degirmenden buğday döv ,kuyudan su getir ,evin bakımını yap ,ahırların bakımını yap hergün saniyesine aynı şeyler yapıyoruz heeeh bir etkinlik ,özel kutlamalar varsa değişiklik oluyor oda kırk yılda bir olduğu için saymaya bile gerek yok burdakiler alışmış. Kızları,oglanlari ,neneleri ,dedeleri hiç sikilmiyolarda ama ben, ben onlar gibi değildim ben aksiyon istiyordum hayatimda , sevgi istiyordum merak istiyordum burada tıkalı kalmak istemiyordum. Bu yüzden yaşadığım hayatı size en başından anlatacam . Biz dört kardeşiz üç erkek bir kız o bir kızda tabiikide ben oluyorum bu yüzden babam ve annemin gozundede yerim bir ayriydi o zamanlar köydeki kıtlık nedeniyle babam hep bu ülkenin gelişmiş yerlerine mevsimlik göç etmek zorunda kalırdı tabi abilerimde büyüyünce onlarda gittiler biz ve annem tek başımıza buralarda kaldık bir kış aylarında uğrarlar başkada ugramazlar o zamanlar başta kral Bud vardi ve hiç ülkeyle ilgilenmiyordu ilgilenmediği için bu köy ortamlarında hep göç olurdu zaten söylediklerine göre aklı hep karı , kizdaymis bu yüzden toplamda dört tane kraliçesi vardı bir tanede baş kraliceyle beraber beş oluyor tabi daha bilinmeyenler ve devlet adamları tarafından gizlenenenler. Gerçeği devlet adamları değilde daha doğrusu baş kraliçe tarafindan gizlenenler ben doğmadan önce kral bad,in baş karalicesi Lorahmiş, Lorahı çok severmiş onun için mertebesini bile göze almış hatta ondan iki tane kızı bile olmuş Lady Heidi ve Lady Nadje tabii kral Bud,den bir erkek velihatı olamadığı için hem gözden düşmüş hemde eksik olarak anılmış sonradan kral Budde onu aldatmış onurunu ayakları altına almış bu aldattığı kadınlardan birsuru erkek ve kız çocukları olmuş tabii yine yarısından fazlasi ölmuş ama hayatta kalanlar Prens Carl , Prens Klaus , Prens Trudy ve benim kalbimi çalan yerinden oynatan tabii o zamanlar Prens İgor ve İgorun kardeşi en küçükleri Prens Orbet . Ladylerden,de Lady Verena, Lady Chiruselda varmış bunlarda İgorumun kardesleri yani baş Kraliçe Sophihanin çocukları ve Kralimizin gözdesi geri kalan eşlerinide hiç bilmiyorum kimsede onlardan bana bahsetmedi bende sormadım şonuçta başrolde iki kişi vardı ve ben onları takip ediyordum.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin