İntikam Yemeği Soğuk Yenir

8 3 0
                                    

Sonra uyudum sabah kalktigimda Katarina yi gördüm bana bakarak Blas elbiseni getirdim takılarını hadi kalk gel dedi kalktım yüzümü yıkadım ve ayna karşısında geceliklerimle kendime baktım ve karnımın biraz daha büyüdüğünü gördüm ve gülümsedim katarinaya benimle gülümsedi ve hadi seni hazirliyalim dedi önce çok güzel taşlı mor ve beyaz karışımı bir elbise giydim ondan sonra çok güzel morlu takilarimida taktım İgorun verdiği yüzükle çok yakışmış dilar en sonda saçımı da yaptılar ve beni saray görevlileriyle tanışmaya götürdü iki taneydi ben iki tane demiştim ama akşam düşündüğümde bir tane yeterlidir dedim ve birinizi göndermem lazım dedim ikiside bana baktılar ve sonra kendilerine bakıp hafif tartisdila
Hayır ben prensimizle olacam
Hayır ben olucam
Diye kavga ediyordular ve Katarina sınırlı bir şekilde eeeeh yeter Cofi gelsin dedi ve Cofi gulumseyerek eee zaten ben gelicektim benide seçtiler Hafi görüşürüz dedi diyerkine ve sınırlı bir şekilde Cofiye bakıp gitti ve Cofi selam vererek Prenseslerin Prensesi ben Cofi sarayin düzeniyle sorumlu erkek hismetliyim diyip önümde eğildi ve geri ayağa kalktı sizinle çalışmak serefdir dedi ben gülerek ama teksi intikam için olmasay- di derken ŞŞŞ dedi ben birsuru prensesle bunu yaptım sizinle yapmaktansa zevk duyarım dedi ben hiiiimmm diyip yanına yaklaştım ve ama benimle çalışanı ben birdaha bırakmam ve sen herhalde bu saaten sonra benim hizmetlimsin dedim ve güldü ve gözüyle çok güzel taşlarla süslenmiş tacima baktı sonra ilerledik ve planı anllatim tamam diyip akşam hamamda görüşürüz dedi tamam diyip ayrıldık Cofiden içimden demeki akşam hamamda başını yikiycak heee dedim ve koridorda prenses Verena geçti suratı aşıktı herhalde o meseleden dolayı bende yüz vermedim kizginsa kızgın ben çalmadım sonuçta diyip gittim zaman gectikce geçti ve sonunda akşam oldu ben odamda kitap okuyup çay içerken Cofi geldi hadi prensesim dedi ve kalkıp hamamın yolunu tutuk Katarina nerede dedim o orada bizi bekliyor dedim basimi tamam der gibi salladım ve hamama ulaşmıştır hemen kendimden emin bir şekilde vucudumu hafif sallayarak kapıyı açtım benle Cofi içeri girdik girdigim de kim o diye tammarowun sesi geldi ikimizde sesimizi cikarmadigimizda Tammarow Katarina git bak kimmiş dedi sonra ellerimi birlestirerek tacimla artık prensesim bana karisamazsin der gibi ağır ağır yürüyerek yanına geldim benim tammarow benim dedi bana bakarak benimle yikanmiyami geldin dedi dalga geçer gibi bende gülerek hsyir seni yıkamaya geldim dedim hamamda bağırarak bir kahkaha patlattı ve ben Cofiye suyu açsana dedim Cofi suyu açtığında ona baktım katarina hala tammarowun omzunu kolurtuyordu çekil Katarina ben yikiycam dedim Tammarow hafif sırıtarak heee yani gerçekten dedi ben köpük lifini elime alarak sıkıca bastirarak kopurtmeye devam ettim ve dedimki Tammarow ben birşey söyledim mi bunun şakası yoktur örnek olarak mesala ilk geldiğinde bana bahçede dediklerini hatırla dediklerin olmadı benim dediklerim oldu dedim ve yüz ifadesi düştü ondan sonra lifi biraz daha bastırdım ve tammarowdan çok şiddetli bir ahhhhh! Sesi çıktı ona şaşkın şaşkın bakarak ne oldu yaw dedim bir yandan sırıtıryodumda sonra Cofi buyrun prensesim su hazır dedi sudan taşa hafif doldurarak köpüklü omzusuna attım bu seferde yaaaa ! Bu subcok sıcak diye bağırdı ben hemen gebe halimle kolundan tutup yok yaaaa neresi soğuk gel dedim ve daha çok doldurarak sınırlı bir şekilde başına döktüm işkence ediyorduk resmen ama acimiyordum onun yaptıği benimkimin yanında nafileydi sonra Cofi hemen elinde tutan halatı cikarip tammarowun boynuna dolandirdi tabii bunu ben yapmak isterdim ama maglum gebeydim ve bebeğe zarar verebilirdim Cofi tammarowa dolandirdigi halatı sıkar sıkmaz Tammarow kendini yerde buldu sonra cofinin yanına eğilerek bir daha kime nasıl iftira atacagini duşun derim çünkü bir daha böyle birseyi bırak yapmak aklından gecirirsen bile hiç acımam daha beterini yaparım anladınmı Tammarow dedim kızgın bir şekilde tabii o yerde oksuruyodu diye cevap veremedi vermesinde istemiyordum çünkü bunun bin katıni yapmaya hazırdım ve ciddi bir şekilde hamamdan çıkıp odama geçtim ıslak takilarimi elbisemi tacimi degistirip odamda yarım bıraktığım çayı içmeye devam ettim.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin