Yalan

7 3 0
                                    

Eşyaların hepsi yeni odama gidince bir güzel odayı inceledim sarayın baş hizmetlisine bakarak" eee bu oda Kraliçe sofiyayla aynı dedim bana bakarak evet artık aynı Blas dedi yüzümü aşarak ona baktım ve " prenses Blas" dedim kızgın gözlerle bakarak başını sallayıp selam vererek çıktı katarinaya bakarak artık banada selam vericekler dimi dedim güldü " Evet prenses Blas" dedi güldüm ve katarinaya odadan ciktindan sonra bir güzel dinlendim . Bir müddet sonra Tammarow odaya girip beni hızlı bir şekilde uyandırdı yanında prenses Verena ve kraliçe Sofiada vardı ve kesin bu çalmıştır Kralicem yoksa niçin odasında çıksın dedi ben ne diyosun Tammarow ne çalması ben ne yapmışım dedmm korkulu gözlerle bana bakıp elindeki yüzüğü gösterdi bu prenses Verenanin babasının hediyesi onun için çok önemli dedim Tammarow ve Verena sinirden güldü eee o zaman niye çaldın dedi verene ayağa gebe halimle kalkıp yok artık yetti bu kadar ben kimsenin biseyini çalmadım yalan Kralicem yalan hem bu odaya yeni yerlestim ama kesin tammarowun oyunu dedim Verena öylemi dedi öyle dedim o vakut suvalime cevap ver dedi neymiş suvalin dedim karakli gozlerle sonra odaya prenses Chriselda girdi içimden gelmişin demmeki dedim Verena bana bakıp yüzüğüm niçin odanda dedi ona bakarak Tammarow aldı odasina koymus olabilir veya hizmetliler yanlisikla koymuş olabilir dedi Chiriselda başından beri belliydi o beni tutuyodu Verena ona bakıp gozlerini devirerek çıktı odadan Tammarow hemen sen nasıl böyle bir suçu üstüme atarsin dedi Chiriselda bakıp haddini bil Tammarow senin Blasi ne kadar sevmediğini hepimiz biliyoruz ve karşında prenses var doğru konuş hadsiz dedi Kraliçe Sofia o ara odamın balkonuna gitmişti ve geri geldiğinde hadi bu kadar yeter prenses Blas dinlensin dedi gebe haliyle yormayın dedi Tammarow hemen ama kralı- derken Sofia bağırarak yeter ! Tammarow ben kimin yapıp kimin yapmiycagini bilmiyormuyum git odana haddini asiyorsun dedi ve Tammarow gözleri dolarak çıkmıştı ama ben saskindim Kraliçe Sofia benim prenses oldugumu kabullenmisti ve bana öyle hitap etmişti saskindim ve hicbirsey kulak vermemiştim ve odadan çıkarken katarinaya girmisti sonra kraliçe Sofia çıktı chireseldada arkasından çıkmıştı sinirlenerek offfff! Diye bagirmistim ve katarinaya bakarak sınırlı bir şekilde herşey oluyo sen en son geliyon dedim korkmus gözlerle özür dilerim senin taclarini getirmiştim dedi ve o ara sanki sinirim uçup gitti ve hemen artık tacmi takicam dedim sevinçle mutlulukla evet prensesler taç takar ve sende takican dedi taçlar birbirinden çok güzeldi saatlerce onları inceleyip baktık ama bunlar Kraliçe sofianinki gibi büyük dil dedim Katarina eeee o kadarda olucak sen prensesin dedi gülerek şaka şaka dedim ve sonra ona bagirdigim aklıma gelip suratım asıldı hemen ona bakarak Katarina adil ben özür dilerim sinirliydim ve sana parladim kusura bakma diyip sarıldım o da karsilikla darilip takma bunlara dedi seni seviyorum prenses Blas dedi gülerek sen bana sadece Blas de çünkü sen benim kardeşimsin dedim gülerek tamam Blas dedi ve bu böyle kalcakmi dedim anlamamış gözlerle bana bakti ve dedimki tammarowun bu yalanı onun yanına mi kalıcak dedim güldü evet ama benim tanıdığım Blas birakmaz dedi ve gülerek evet dedim sonra bana iki adam lazım bu saray görevlilerinden ve tekin olanlardan dedim tamam onu halletmek kolay dedi ve planı anlatmaya başladım.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin