İlk İşim

10 3 0
                                    

Odaya geldiğimizde diğer kizlar uyanmıştı Krista bize bakarak nerdeydiniz dedi Natilio uzun olmayan hikayeye uzun hikaye dedi Venda hadi gidelim Kraliçe Lorahi hazirliyalim dedi tam cikcakken içeriye saray görevlisi dedikleri şahıs ve arkasında onun adamları gibi duran kizlar geldi odaya ve bize baktılar saray görevlisi yanıma yaklaşarak sen Lorahin yeni hizmetlilisin dimi dedi ben evet dedim Chavraya bakarak senin yerine bunu getirmis dedi alaycı bir tavırla resmen beni oda arkadaşıma kiskirtiyodu yanındaki zaten ne süslenmesi, püslenmesi bitmez ne de hizmetlileri dedi kızgın bir tavırla sanki Kraliçe Loraha düşmanmiş gibi sonra yine bir göz gezdirip gittiler gider gitmez niçin böyle yaptılar dedim dordüde bana bakarak bastaki saray görevlisi sarayın düzeni,ahenki,huzuru ondan sorumludur baş Kraliçe Sofia bu mertebeyi ona verdi hatta bizzat ona verdiği için oda katı bir şekilde yerine getiriyo çok takma dediler hemen yerime baktım duzenlemisler diye mırıldandım Natilio bana bakarak eeee tabii anca birlikte kanca birlikte bize artık bugünden sonra sende kardessin tabii yalicaz sende bize dedi gülerek tabii dedim Venda kızar bir sekilde hadiiii! Diye bağırdığı sırada hızlı hızlı adımlarla kraliçenin odasına doğru yol aldık kapıya geldiğimizde bir kız vardı direk bana yondi elleri dolu olmasına rağmen sen yeni hizmetlisin dimi dedi evet dedim is_ tam diycekke ben Blas dedim ağzı açık kalarak leb demeden leblebiyi soyluyon heee dedi gülerek peki senin dedim Chavra bana bakarak ismi Lillidir dedi Lilli bana bakarak hadi sen bu elbiseyi al dedi Natilioyada verdi sonra yine bize bakarak diğer elimize bir tane daha koydu Chavrayada bir elbise ve bir takı kutusu verdi Kristayada iki takı kutusu vererek bugünlük benim yerimi idare edin Evayla yapmamız gereken bir iş varda dedi ve gitti görevli kapıyı açtığında kraliçe kitap okuyordu bizi gördü ve ayaga kalkti o ara bizde güzelce selamladik onu bu sefer güzel yapmıştım elbiselerine bakarak benim elimdeki moru secdi benimkimi seçer seçmez digerkiler ellerindekini masanın üstüne bırakarak elimdeki moru aldılar ve giydirmek için adım attilar gözlerimin önünde bir çırpıda giydirdiler takı elinde olan Krista one atıldı hangisi dedi Kralicem soldaki dedi sağdakini bıraktı takmak için adım atarken dur dedi Blas yapsinda öğrensin dedi hep öyle durmıycak eliyle gel işareti yaptı ve ilk kolyesini alıp taktım sonra Kristada saçını yapmaya koyuldu kupelerini aldığımda çok ağır olduklarını fark ettim nasıl tasiyor acaba dedim sonra bosvererek onlarida taktım yuzukleride bir güzel taktım arkaya doğru adım atarken Blas cekmecenin içindeki yüzüğü getirirmisin dedi çekmece yakınımda olduğu için direk elimi atım atar atmaz bir ışık parladi yüzüme çok güzel bir yüzük dedim mırıldanarak bana bakıp gulumseyerek Kral Bud hediye etti dedi ben hemen yüzüğü dikatlice alarak parmağına taktım taktiktan sonra sacida makyajida bittiği için Chevra masanın üzerindeki elbise ve takıları alarak selaminida vererek çıktı tam bizde selam vermiş çıkarken Blas sen dur dedi digerkiler hızlıca çıktılar onla ben tek kalmıştık odada içimde derken ayga kalkarak hadi peşime duş dedi peşine düştüm kapiyi açar açmaz görevlilerin yanında duran iki tane kızda pesimize takıldı ladylerin olduğu odaya yoneldik içeri girdiğimizde hepsi hazırdı hemen çok güzel ona benziyen kızın yanin yöneldi ahhhh Heidi çok güzel olmuşsun her zamanki gibi dedi Heidi nazikce sağolun validem dedi yeşil yeşil gözlerini bana çevirdiği an ben selam verdim selam verdikten sonra yeni hizmetlinmi dedi kraliçe Lorah evet dedi arkasını dönerek Nadje dedi yine gecmi hazirlandin dedi Nadje bana bakıp utanır bir tavirla evet dedi oda çok güzeldi onunda yeşil gözleri vardı ama saçı kumraldi annesinin ve ablasinin saçı sariydi kraliçe gülerek ee hadi görüşürüz siz hocanizi bekleyin dedi yüzünü bana doğru çevirdi sonra yanımdaki kıza çevirdi ve sen kal kızların yanında hocaları geldiğinde geri gelirsin dedi kız selam vererek tamamda dedi bende son bir defa Ladylere selam vererek çıktık sonra koridorda inanılmaz guzel bir kadin geldi bu oydu Kraliçe Sofiaydi tabii Kralice Lorahda güzeldi ama Sofia bir ayriydi koridorun en sonunda güzelliği belli oluyordu bileyanimiza gelirken yine selam verdim ben ve yanımdaki kız masmavi boncuk gözleriyle upuzun sarı ama kahverengi karışık saç rengiyle giydiği sarı elbisenin guzeligiyle kraliçe Loraha baktı günaydın dedi Lorah nazikliginden eser kalmamış bir tavırla günaydın dedi ondan kibirlendigi çok belliydi eee düşünün kuma olarak gelmiş bir kız sonradan senden daha güçlü olması beni bile kinlendirirdi bana bakarak etkilenmiş gibi ne tatlı bir esmerligin var dedi teşekkür edisimi bitirmeden kraliçe Lorah atladı yeni hizmetlim dedi kraliçe Sofia gülerek şaşırmadım dedi her gün değiştiriyorsun dedi ve yoluna baktı bizde yolumuza baktık ve bahçeye indik bugün bir kutlama vardı sanki çünkü hazırlık yapılıyordu Lorah bana bakarak bugün bazı ladyler prenses olucak dedi hiii dedim pekala kimler bu ladyler Kralicem dedim bana bakarak Lady Verena dedi ve bana bakarak hadi sen git arkadaşlarının yanına sarayda iş yap lazimsindir şimdi dedi tamam Kralicem diyip selam verdikten sonra çıktım .




Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin