Geleceğin Kraliçesi

7 3 0
                                    

Sabah uyanamadim daha doğrusu İgor dayanamamış haberi doğrulamak için beni kalktığı saate kaldırmak icin hizmetli gönderdi Katarina olmadigi için saadece bir kaç takı takip geceligimle yanına gittim. Kapıdan girdigimde İgor bana heyecanlı bir şekilde bakıyordu hemen kekeleyerek dü- dünki söylediğim doğ- doğrumu dedi beş saniyeliğine susarak onun gözlerine baktım en derinine bir kral kalbi vardı ama çok masumdu ve baba olmak istiyordu bunu ben söylemiyorum gözleri söylüyor agizi söylüyor ona bakarak evet İgor sen baba oluyorsun kim bilir belki sana bir varıs veririm dedim gülerek bana baktı ve koşup sarıldı sonra odaya Kraliçe Lorah girdi ben şaşkınlıkla ona bakarken İgor ellerini belimden çekti Kraliçe Lorah hoşgeldiniz dedi Kraliçe Lorah gülerek hoş bulduk demek ki Blas sana müjdeli haberi verdi ben hemen atlayarak evet verdim İgor bana bakarak eee şerbetler dökülsün o zaman dedi Lorah evet Sofiaya söyledim kutluycaklar diye ama ben buraya Blas hakkında başka birşeye geldim ben pür dikkat onları dinlerken Kraliçe Lorah eee ilk gözden sana bir çocuk bagisliyicak ayriyetten bu gözden benim hizmetlim ve onun mertebesinin yükselmesini istiyorum İgor bunu validenede söyleyebilirim ama validen asla kabul etmez sen istersen kabul eder İgor kızgın gözlerle bakarak Kraliçem ben biliyorum ama zaten Blas bir mertebeyi hak ediyorsa validem bunu söyler ve yapar eğer o yapmazsa ben suvalimi bildiririm ve yapar bunun sizin soylemenize gerek yok Kraliçe Lorah bana baktı sonra İgora bakti ve İgor inşallah ben yanilirim inşallah yoksa Blasin hakkını yedirmem diyip çıktı çıkarken İgora baktım haklı diye mırıldandım ama duymadı iyikide duymadı hem kalbi kirilirdi hemde sınırını benden çikariridi bende müsaade isteyip çıktım odama geçip katarinaylada en güzel cilveli ve taşlı elbisemi giydim sonuçta bugün benim için şerbetler dökülecek biraz aynanın karşısına geçip kendime aşık olduktan sonra mutfağa geçtim ilk defa meyveli şerbetin tadına baktım pek beğenmedim odama geçip kitap okudum zaman geçsin diye sonra Eva geldi bana prenses Chirelsda gebelik haberini duyduktan sonra geri gelcekmis dedi tamam dedim bana bakarak Kraliçe Lorah geldi igorla konuştu demi dedi evet dedim bizzat anı yaşadım hııı öylemi eee İgor ters cevap vermiş dedi Eva dedim siz neyin peşindesiniz bu sefer gozlerini benden çekti ve şöyle dedi biz bir şeyin peşinde değiliz yerini sağlamlaştırma calisiyoruz Blas eyer gebe olmani soylemeseydik kalmazdin ve emin olki Tammarow çoktandır seni saraydan atmıştı şimdide seni onunla aynı mertebeye getirecezgi sana bulaşmasın anladınmı ben ona bakarak simdi burdan gidebilirsin dedim yüzünü aniden bana çevirerek kızgın gözlerle bakarak çıkıp gitti onu biraz kovmus gibi oldum ama amaçları belli onlar beni düşünmüyor beni kendi cikarlari için kullanıyorlar ve karnımdaki bebegimide bu oyuna dahil etmelerine izin vermiycem Kraliçe Sofiaya ne gibi kinlikleri varsa intikamlarini beni kullanarak almiycaklar çünkü ben geleceğin kraliçesiyim evet bunu kafama tamada Eva giserken koydum ben bir varis doguracam ve Kraliçe olucam.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin