Etkinlik bittikten sonra belimiz kopanana kadar iş yaptık ben bulaşıkları yıkadım o madar coktularki elim uyuşmuş hissetmiyordum kraliçe Lorahida uyumaya hazırlamaya gittikten sonra direk yatağa geçtim sonra diğer kızlarda gelmeye başlamıştı onlarda benim kadar yorgundular biraz vakit geçtikten sonra az biracik belimdeki ağrı geçtikten sonra kızlarla konuşmaya başladım prenses verena kaç yasinda dedim Chavra hemen cevap verdi bu 17 dedi pekala digerkisi oda 18 dedi birbirlerinden bir yaş buyukler demekki evet dedi aynı sekilde cevap olarak sonra ben eee hani kraliçe lorahin kızları daha büyük degillermi benimle yaşıt bile olabilirler onlar neden prenses olmadılar dedim bu sefer Natilio cevap verdi onlar pek umursanmiyor belki seneyede onlar olur dedi tamam dedim belim agridigi için hiç sorgulamadim suvalda etmedim sonra Eva geldi mutlu mutlu odaya girdi ışığı açarak Blas kal dedi ona baktım hiç halim yok kalkmaya dedim gözlerini devirerek elimi tutup kaldırdı hadi kraliçe Lorah seni bekliyor hadi duş pesime dedi kızların hepsi yorgun olduğu için takmadilar Evayi takip ederek odaya geldik kapıyı görevli açtı içeriye gittik selamı yavaş yavaş verdimki belim daha beter olmasın bana bakarak gel otur bir çay içelim dedi sasirmadim beklenelecek hareket o bizimle dost gibi oturdum çayı elime uzattı sonra Evayida çağırdı oda geldi çayı yudumlarken çay içmeyi ne kadar özlediğimi fark ettim bana bakarak sana bir şey soyliycez dedi kraliçe Lorah bu sefer şaşırarak suratina baktım buyrun dedim bana mutlu bakarak ama bunu kimse Bilmiycek aksi takdirde sende yanarsın bende dedi tamam dedim bu sefer Evada çayında yudumunu bitirip baktı bana sen kral İgoru kendine aşık ediceksin anladın mı dedi. Başıma soğuk su dökülmüş gibi dona kaldım kalbim güp güp diye yerinden firlayacakmis gibi atiyodum ama neden dedim kraliçe Lorah bana bakarak sana sonra herşeyi anlatacak zaten seni bu yüzden aldık eğer kabul edersen Chavreyida kovucam yarın dedi ben İgoru sabah gordugumde hoslanmistim biraz annesine benzer kumral saçıyla kahverengi ve beyaz teniyle etkilemisdi beni ama huyunu bilmiyodumki ya o beni sevmese dedim onlara Eva gülerek eeeee bu dünden hazır dedi Kralicem şimdiden ya beni sevmezse kaygısına düştü dedi oylemiydim bu tavrimla dünden hazirmiydim? Ben sesimi netlestirerek tamam kabul dedim onlarda bana bakarak tamam bugünden sonra saray işleriyle ve beni hazırlamakla uğraşmayacaksin sen kralın gözdesi olmak için digerkilerin yanına gidicen digerkiler derken dedim Eva hemen söze atladisenin gibi başkalarında var dedi seni biz onlardanda artık kim mükellefse o hazırlayacak ve yarın Kraliçe Sofia aranızdan dört tane seçip önüne sunacak kim daha marifetliyse kral İgor ilk halvetini gerceklestiricek ve ayriyetten onun gözdesi olup üst mertebede benim gibi yasiycan hatta belki kraliçe olma serefini bile verebilir sana dedi ben bir tebesüm eddim ve tamam dedim Lorah bana bakarak yarın Eva herşeyin hazirlar anladinmi dedi bende tamam diyip başımı sallayip gittim Evada hemen peşime takıldı ve benimle çıktı ben hemen ona sende kral Bud inmi gozdesiydin dedim evet dedi ama bunu kafana takma dedi yarına kadar su Chavrayida gönderelim dedi hadi sen yatmaya git dedi ve yatakhaneye doğru yön aldım heycandan bel ağrım unutmustum sıcak çayda iyi gelmişti ve kızları rahatsız etmeden yatağıma geçip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kraliçe,nin Doğuşu
Fiction HistoriqueMerhaba benim adım Blas ben büyük ve saygıdeğer bir ülke,nin kraliçesiyim bu hikayede nasıl köylü bir kiziyken bir kraliçe olduğumu öğreniceksiniz en önemlisi igorla gerçek ve sonsuz olan aşkimizi öğreneceksiniz haydi benim bu zorlu ve sürükleyici...