Kral ve Vezir

11 3 0
                                    

İçeriye girdim ve girer girmez selam verdim icimdede selam vermeyi öğrendim diye bir ses geciyodu başımı kaldirdim ve etrafa baktım onları görmek için ama göremedim çünkü içeride yoktular ve tam bir fiyaskoydu elimdekileri bırakıp biraz inceledim odayı oda çok güneş ışığı alan bol ve rahattı güzel eşyalarla donatilmisti tam bir kral odasiyidi yatağının üstüne oturdum çok yumuşaktı çok güzeldi direk uyuyasim geldi dedim ve lafım kursağımda kaldı Kral İgor geliyor diye bir ses duydum hemen ayağa kalktım çıkacak halimde yoktu her türlü yakalanacaktim ve kaderime kabullenip onları bekledim kapı açıldı geldiler gelir gelmez benide gördüler ama aldırış etmediler ben selam vererek çıkmayı düşündüm ama Vezir Edward neden burdasın ?dedi bende cevap olarak iki tane eşya vardida birakmaya geldim dedim sonra eliyle aşağıda olan yüzümü havaya kaldırdı seni tanımıyorum yenimisin dedi evet dedim yeniyim vezirim pekala sarayin hizmetçisimisin yoksa bir kraliçe veya kralinmi yeni hizmetçisisin diye ard arda soru sordu ona bakarak Kraliçe Lorahin dedim İgor arkasina dönüp bana baktı ben cumleme devam ettim yeni hizmetlisisiyim dedim Edward bana bakarak kaç yasindasin sen çok küçük görünüyorsun dedi ben ona bakmaya utandigim için yine başımı eğdim ve 20 yaşındayım efendim dedim İgor gülerek Edward o kadarda küçük görünmüyordu niye sordun ki ? dedi Edward sustu tamam bizim işimiz var sen çık ne bekliyorsun yardım et dedi kaba bir şekilde ve bende selamimi son bir kez verip çıktım çok sınırlı bir şekilde ama naif bir şekilde gibi çıktım ve hemen bahçeye gidip bizimkilerin olduğu alana gittim.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin