Gönlümün Kralı

7 3 0
                                    

Sabah uyandigim altiydi ilk defa doğru bir saate uyanmıştım hemen kataraniayi beklemden kalktım mor ve siyah karışımı elbiseyi giydim güzel mor kolye ve kupelerimi taktım en sonda beyaz zümrütlü yuzugumude taktım ve dışarı çıktım madem İgor sabahın köründe kalkıp işinin basina düşüyor bende sabahın köründe kalkıp yanına gidicem calisma odasına girdiğim bana baktı yaninda Vezir Edwarda vardı İgor beni gördüğünde Edwarda çık işareti yaptı o çıktığında koşarak boynuna sarıldım gülerek çocuk gibisin dedi çalışma kagitlarina baktığımda anlamamıştım ama sanki seferle ilgili bir şeyler vardı kağıtta sonra bana bakarak hadi çık dedi kızar bir şekilde Neden? Dedim bana bakarak isim var dedi Edward gelsi- dedirmeden ciktim büyük bir tepkiyle ama kizmamistimda daha fazla tartışmak istemediğim gibi çıktım sonra Kraliçe Sofianinda,da onun yanına gittiğini gördüm bana bakarak ne arıyorsun burda Blas dedi ben Kralimizin yanına gittim dedi kızar bir şekilde Blas dedi işlerine calistiginda oğlumun yanına gitme o senin gönlünü güzel tutusun diye kral değil dedi ben tamam Kralicem bir daha olmiycak dedim tam giderken arkasını dondu banabaktigini hissettim ve aceleyle uzaklaştım sonra Natilioyu gördüm mutlu mutlu yanına giderken eliyle dur işareti yaptı sonra kısık bir sesle Kraliçe Lorah sesninle konusmemizi engelledi dediği an hemen sinir kupuyle odasına doğru yol aldım kapıyı açtım onu selamlamadan sen beni arkaslarimla konuşmayı nasıl engellerin dedim gülerek senin iyiliğin için yoksa Sofia süpelenir ve seni geri bana gönderir dedi sınırlı bir şekilde göndersin dedim benim yanıma yaklaşarak kısa sureligine gebe kaldıktan sonra herşey senin elinde olucak dedi arkasına dönerek git odana kimse seni burada görmesin dedi sinirim biraz da olsa geçmişti ve tam kapıdan giderken " heh Blas bu arada bugünde halvet var " dedi ben birşey söylemedim ve çıktım. Odama gittim oturdum lanet olsun dedim ya bugün giden bir kız gebe kalırsa of of derken tek konuşa bildiğim arkadaşım Katerina geldi oda gelir gelmez söyledi durumu ben bir seyler yapmalıyız dedim Katerina yapacak bir şey yok ikinci bir gözde geliyor Kraliçe Sofia niye böyle yapıyor hiç bir bilgim yok dedi lanet olsun lanet olsun diye üst üste söyledim sonra saniyeler dakkalari kovaladı dakikalarda saniyeyi kovaladı ve zamanı gelmişti kaderime bağlandım ve üzgünce uyuyucaktimki sonra Katerina mutluca geldi yanınma gelip hadi kalk Blas dedi uykulu halimle niye dedim bana Kral İgor senden başkasını is- demeden kalktım eee hadi ne duruyoruz hazırlayın beni dedim hazırladıktan sonra giden kızı gördüm alaylı bir şekilde güldüm ve odaya girdim İgoruma selam verdim evet İgoruma dedim çünkü bundan sonra o benim kalbimin kraliydi ve yavaş adimlarla onun yanına yaklaştım omuzlarima tutu ve anima bir öpücük kondurdu sonra yanagimada ve en sonda ben dudağına yaklaştığımda oda yaklaşarak öptü ve ben niye kızı gonderdin dedim niye beni geri istedin dedim bana bakarak zira sen benimsin bir şey olucaksa seninle olsun çünkü sen benim gönlümün Kralicesisin dedi ve uzaklaşıp yatağa oturdum onu bekledim.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin