Akşam olduğunda mor ve siyah karışık bir elbise giydim ona uygun bir taç taktım eee artık ben karnimda bir velihat taşıyordum ve takmam normaldi takilarimida taktiktan sonra gittim kapıya kadar mutlu mesut gittim ama görevliler bu gece halvet var girmek yasak kral kesinlikle kimse girmesin diye emir verdi dediler anlamis bunu yapicagimi anlamış lanet olsun o gün kahvaltıda mal gibi tüm huyumu anllatim sonra içeri girmek için görevlilere odamın içine köpek girmiş dedim korkuyorum onun haberini vericektim eee şimdi disaridami uyuyim dedim aldirmadilar içeriye zorla girmeye calistigimda tamam dediler yeterki dur dediler tamam dedim görevli başını yan taraftaki ne salladı git diye o gidince oda arkasından bakmaya gittiğinde direk kendimi kapıya savurdum bı an kendimi asker gibi zannetim kapıyı açtığımda gökyüzüne bakan İgorun yüzü bana döndü tabii gorevlide peşimden odaya girdi Kralım kusura bakmayın kandırdı bizi dedi İgor tamam sıkıntı değil gelsin dedi kaliyi kapati ve çıktığında yavaş yavaş konuşarak yanına gittim hani ben senin kalbinin kraliçesiyim ne oldu o gelince biraktinmi beni dedim bana bakip sırıtarak hayir dedi onu seviyorum ama kuze- diycekken sözünü keserek halvetide kuzenin diye yaliyon dedim bu sefer küçük bir kahkaha atarak validemin ricası üzerine odamda vakit geçirecektik ay yüzlüm dedi bana yaklaşarak halvet falan filan yok dedi eee ben saraydaki konu- bu sefer o sozumu keserek saraydaki dedikodulara bakacaksan seni çok uzerler dedi hele her duyduğuna inaniyorsan diyip soğuk yanağıma bir opucuk kondurarak birden yüzümün ısındığını hissederek eeee o zaman ben sana bir soru sorim dedim gülerek tamam sor dedi ama acele et çünkü Tammarow hemen gelebilir dedi inada yavaşça baba olmak istermisin dedim bana bakarak neden olmasın dedi pekala kizmi çok istiyon erkekmi dedim Blas benim için sağlıklı olsun yeter ama tabii valideme sorsan erkek der dedi ve ben o zaman baba ol dedim guldu cevap vermedi ve bende yanağına öpücük kondurarak kulağına fisildiyla baba olucaksin dedim şaşırmıştı ve saskinliginda konuşamadı sonra odaya Tammarow girdi mutluydu beni görünce suratı asıldı aynı şekilde benimde ve ben hızlıca odadan çıktım çıkarken içimden bu kızla çok ugrasacam dedim yatağa yatmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kraliçe,nin Doğuşu
Historical FictionMerhaba benim adım Blas ben büyük ve saygıdeğer bir ülke,nin kraliçesiyim bu hikayede nasıl köylü bir kiziyken bir kraliçe olduğumu öğreniceksiniz en önemlisi igorla gerçek ve sonsuz olan aşkimizi öğreneceksiniz haydi benim bu zorlu ve sürükleyici...