Yanindan ayrıldığımda direk kızların yanına tasliga gittim ama orada yoktular ve biraz gezindim sarayın içinde gezinirken yeni kızlarla tanıştım Kraliçe Sofianin hizmetlileriylede tanıştım onlarda sabah bizim gibi onu hazirliyolarmis sonrada harem işleri kraliçe Lorah duymuş olmasın ama sanki Sofianin hizmetkarlari daha güzel neyse bahçeye indiğimde Kristayi gördüm gördüğümde sukur Yarabbi dedim beni kolumdan tutusturup sende gel yiyecek, icecekleri gotur dedi senin boş durduğunu görmesinler tamam dedim tepsiyi aldım çok ağırdı tepsi digildiki insanlara vurmalik şık bir tahata gibiydi dedim Krista bana bakarak küçük sesiz bir kahkaha patlattı gel hadi mutfağa gidip yemekleri alalım yerleştirelim mutfağa gittiğimizde yaşlı hafif şişko bir kadını gördük Krista onu görür görmez sarıldı önce anlam veremedim ama sonra Maja hala diyince anladım bu kristanin halasiydi yüzünü bana cevirdiginde tebesüm ettim ona oda bana yenimisin dedi evet dedim bana bakarak ne de tatlısın dedi sevinerek teşekkür ettim aynısını kralice Sofiada söyledi dedim şaşkınlıkla ikiside yüzüme bakarak o çok iltifat etmez insanlara şanşlisin dediler bende yok ya sadece tatlı dedi abartacak bir şey yok dedim ve gecistirdim aslında içimdeki ruh bile buna hayret etmişti sonra yemekleri alıp güzelce bahçede oturacaklari yere dizdik onlardan biraz daha arkadada bizler olucaktik kraliçe veya ladylerin hizmetlileri kralın olduğu yeri bir güzel donatmislardi kraliçelerinkisi az ve özdu sonra Natilio geldi bugün büyük gerçek baş ve büyük kraliçe gelecek dedi ben ne yani kral Bud , in annesinimi gorecez dedim bana bakıp eeeee herhalde şapşal sonuçta buraya gelecek dedi herşey hazırlanmıştı prenses olucak ladylerde çünkü yavaş yavaş toplaniyolardi bizde ayakta onlara selam veriyoduk en son Kraliçe Lorah gelmişti hiç mutlu olmadığı çok belliydi yüzünden düşen bin parça onun kizlarida aslında prenses olucakmis ama bir tanesi oda Heidi sofianinkisi hepsi olucakti sonra birden Evanin bana gel işaretiyle el salladigini gördüm onun yanına gittim bana bakarak hadi gel bana bir iki tane eşya vererek git bunları Kral İgorun odasına gotur dedi gözlerim fal taşı gibi açılmıştı hayır dedim büyük bir nutkuyla Eva bana bakarak bunu bizzat Kraliçe Lorah istedi onun emirlerine aykırı mı geliyon dedi bende hayır diyemeycegim için korkak ve teredutlu adımlarla odasına gitmeye çalıştım ama sonra kutlamaya yetişmek istiyorsam hızlanmam gerektigini fark ederek hizlandim bir iki kişiye sorarakta odasını bulmuştum şimdi odasinin önundeydim ya grip eşyaları bırakıp Lorahin sözünü dinleyip gözüne girecektim ya da dinlemeyeyip movulacaktim ilk iş günümde dedim ve der demez görevlilere kapıyı açın gibi baş isareti yaptım işte o an geldi içeriye girme vakti geldi anlamıyorum alt üstü bırakıp gelecek ne bu heyecan dedim içimden ve içeriye girdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kraliçe,nin Doğuşu
Historical FictionMerhaba benim adım Blas ben büyük ve saygıdeğer bir ülke,nin kraliçesiyim bu hikayede nasıl köylü bir kiziyken bir kraliçe olduğumu öğreniceksiniz en önemlisi igorla gerçek ve sonsuz olan aşkimizi öğreneceksiniz haydi benim bu zorlu ve sürükleyici...